וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הלך לעולמו המנהל המיתולוגי של מח' הנוער, ברוך עזרתי

24.4.2020 / 15:24

עזרתי היה בן 100 במותו. היה ממקימי מחלקת הנוער של הצהובים וניהל אותה במשך 50 שנה. בוני גינזבורג: "איש יקר ונעים הליכות"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ברוך עזרתי, מי ששימש כיו"ר המיתולוגי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב במשך 50 שנה והיה אחד ממייסדיה, הלך לעולמו בגיל 100. הצהובים פרסמו הודעה בה נכתב: "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש עם מותו של ברוך עזרתי, שהלך לעולמו בגיל 100. הוא ליווה את המועדון עד יום מותו ונחשב לאחד מאוהדיה הוותיקים ביותר של הקבוצה. עזרתי ומשפחתו נהגו להגיע לכל משחק של קבוצות המועדון ממחלקת הנוער ועד לקבוצה הבוגרת. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, שחקניו מנהליו ועובדיו, משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

בחודש דצמבר האחרון חגגה מכבי תל אביב לעזרתי יום הולדת 100 בטקס באצטדיון בלומפילד, כשקפטן הקבוצה, שרן ייני, העניק לו מגן הוקרה. בוני גינזבורג, שגדל במועדון, צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו: "הצטערתי מאוד לשמוע על פטירתו בשיבה טובה של ברוך עזרתי ז"ל. איש יקר ונעים הליכות היה.
התחנכתי וגדלתי במחלקת הנוער של מכבי תא שברוך היה מראשיה. זה היה בית חינוך למופת ערכים, משמעת, מאמנים ומנהלי קבוצות איכותיים שרובם עבדו בהתנדבות והדגש היה קודם לייצר אנשים טובים.
יהיה זכרו ברוך!".

ברוך עזרתי אוהד מכבי תל אביב עם חביב אוחיון. ברני ארדוב
ברוך עזרתי וחביב אוחיון לפני פתיחת עונת 2015/16/ברני ארדוב

עזרתי השתתף בפרויקט הצילומים של וואלה! ספורט לרגל פתיחת עונת 2015/16 בליגת העל. הצלם ברני ארדוב תיעד אוהדים ותיקים של 14 קבוצות הליגה, לצד השחקנים הצעירים ועזרתי הצטלם עם חביב אוחיון בן ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully