וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ביורוליג רוצים לשחק, אבל גם הציבו קווים אדומים"

24.4.2020 / 8:29

הצהובים הגיבו לתכנית שהציגו ראשי המפעל בנוגע לחידוש העונה: "אם יש סכנה, לא ישובו לשחק". החדשות הטובות לשחקני היורוליג: יזכו לתנאים טובים יותר מאשר אלו שקבעה פיב"א

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

ראשי היורוליג הכריזו אתמול (חמישי) בתום ישיבה בין חברי ההנהלה של המפעל, על תאריכים אחרונים לחידוש העונה. על פי ההודעה, עד ה-24 במאי תצטרך להתקבל החלטה האם העונה חוזרת או לא, ואם כן יצטרכו לשהות השחקנים בבידוד בין ה-29 במאי ל-11 ביוני. לאחר מכן הם יקיימו מחנה אימונים בין ה-12 ביוני ל-2 ביולי והמשחקים יתקיימו במקום אחד. על פי התכנית, אחרי סיום משחקי העונה הסדירה, יעברו הקבוצות להכרעה בשיטת פיינל 8.

בעולם הכדורסל התקבלו תגובות שונות להחלטה, שמה שעמד מאחוריה הוא רצון היורוליג לא לפגוע בעונת 2020/21 ולא לקיים את המשחקים בחודש אוגוסט.

"ביורוליג רוצים לחזור לשחק, אבל גם הם הציבו קווים אדומים", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב, "צריך לסיים את העונה הזאת, אבל לא לפגוע בעונה הבאה. יש פה קו מאוד ברור שנוקטים בו: אם יש סכנה לקבוצה מסוימת או באזור מסוים, ככל הנראה לא ישובו לשחק. התקווה היא שבעוד חודש הווירוס הזה יהיה בשליטה והחזרה תהיה ריאלית".

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב, מול שיין לארקין, אנאדולו אפס. דני מרון
הדד ליין להחלטה: ה-24 במאי/דני מרון

במקביל הכריזו ראשי היורוליג על הבנות עם ארגון השחקנים של המפעל. לפי מסמך ההבנות, הקבוצות ישלמו לשחקנים 85 אחוזים מהשכר שטרם שולם אם העונה תחודש, ו-80 אחוזים מהשכר שטרם שולם אם העונה לא תחודש. התנאים הללו טובים ממה שקבעה פיב"א במזכר שהוציאה לדיינים, לפיו הקיצוץ המינימלי שיהיה לשחקנים הוא 20 אחוזים, ולבעלי השכר הגבוה הקיצוץ יעבור את ה-40 האחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully