וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מונפלייה אושפז בטיפול נמרץ אחרי שכנראה נדבק בקורונה

ג'וניור סמביה בן ה-23 סבל מקשיי נשימה ובעיות עיכול ולפי חלק מהדיווחים בצרפת, "נאבק על חייו". אם אכן נדבק בנגיף הקטלני, זה יהיה המקרה הראשון של שחקן מהליגה הצרפתית

רויטרס

שחקן מונפלייה הצרפתית, ג'וניור סמביה, כנראה נדבק בנגיף הקורונה ואושפז בטיפול נמרץ. לפי חלק מהדיווחים בצרפת, "הוא נאבק על חייו", אך מצד שני בהודעה של המועדון נכתב שהוא אושפז ליומיים. אם סמביה אכן חולה בקורונה, מדובר במצב הכי חמור אליו מגיע כדורגלן מקצועני שנדבק בנגיף הקטלני ובמקרה מאובחן ראשון בליגה הצרפתית.

סמביה הגיע לבית החולים ביום שני עם תסמינים שמתאימים למחלת הקורונה ואובחן כחולה. מצבו הידרדר ואתמול (חמישי) בערב הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ. מונפלייה פרסמה אמש הודעה בה נכתב: "אחרי שסבל מבעיות עיכול וקשיי נשימה, אחד משחקני הקבוצה אושפז בבית חולים בעיר ליומיים, במחלקה מיוחדת בה הוא יטופל כראוי".

סמביה בן ה-23, קשר אחורי שמחזיק באזרחות צרפתית וכזו של הרפובליקה של מרכז אפריקה, הגיע למונפלייה מניור בקיץ 2018, אחרי שהקבוצה מדרום צרפת שילמה עליו 2 מיליון יורו. הוא שותף העונה ב-17 משחקי ליגה.

ג'וניור סמביה, שחקן מונפלייה, במדי ניור. GettyImages
סמביה/GettyImages

בשבועות האחרונים אובחנו כדורגלנים רבים כחולים בקורונה, בעיקר באיטליה וספרד. רבים מהם כבר החלימו מהמחלה ואף אחד מהם לא אושפז בטיפול נמרץ בדומה לסמביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully