וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן ספירובסקי: "איבדתי את הראש בתקרית עם קלינגר, אבל מאז לא הפסקתי לכבוש"

המקדוני סיכם את תקופתו בהפועל תל אביב בריאיון בהונגריה: "הבנתי שטעיתי בעימות עם המאמן ושילמתי מחיר כבד. האוהדים בישראל חיים ומתים בשביל הכדורגל, יש שם אווירה נהדרת"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

סטפן ספירובסקי רשם קדנציה קצרה אך סוערת במדי הפועל תל אביב העונה, והיום (חמישי) הוא סיכם אותה כחלק מראיון מקיף שהעניק בתקשורת ההונגרית. קשר נבחרת צפון מקדוניה, שהגיע לאדומים מפרנצווארוש, סיפר מדוע החליט לעזוב אחרי שבעה חודשים בלבד: "הליגה בישראל הופסקה בגלל מגיפת הקורונה, ורציתי להיות קרוב למשפחה שלי".

"אשתי תמרה ילדה בשבוע שעבר בן חמוד", הוא הסביר. "אז דיברתי עם המאמן שלי ועם נשיא המועדון, והם הבינו את הבקשה שלי לעזוב. התרנו את החוזה בהסכמה משותפת, וחזרתי הביתה. כרגע המשפחה שלי היא בעדיפות העליונה שלי, והספורט במקום השני. אנחנו כל הזמן בבית, כי במקדוניה יש עוצר יציאות אחרי הצהריים ובסופי שבוע".

על התקופה שלו במדי הפועל תל אביב אמר ספירובסקי: "ההתחלה היתה קשה, אבל אחרי שלושה חודשים הדברים התהפכו. הבקעתי את השער הראשון שלי בגביע מול הפועל קטמון, וזה הרים את הביטחון שלי. הרגשתי שספירובסקי הישן חזר".

סטפן ספירובסקי שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. לילך וייס רוזנברג
לא שוכח את האוהדים האדומים. סטפן ספירובסקי/לילך וייס רוזנברג

על התקרית בינו לבין ניר קלינגר, שהחליף אותו 31 דקות בלבד אחרי שעלה כמחליף בתבוסה 4:0 למכבי נתניה, אמר המקדוני: "המאמן לא היה מרוצה מהיכולת שלי, והוא צעק למגרש שזאת בושה. כשהגעתי לספסל אחרי החילוף איבדתי את הראש ונקלענו לעימות קטן, אך בהמשך הבנתי את הטעות שלי והתנצלתי בפני הקבוצה. לא יצאתי מזה בלי עונש, ונקנסתי ב-5,000 שקל, כך ששילמתי מחיר כבד על התגובה שלי. אבל מאותו שלב התחלתי לכבוש שערים חשובים".

על הליגה הישראלית אמר ספירובסקי: "יש 4-5 קבוצות שקשה מאוד לשחק נגדן, ולא קל גם נגד שאר הקבוצות. האוהדים הישראלים חיים ומתים בשביל הכדורגל, הם מעודדים בטירוף ויוצרים אווירה נהדרת באצטדיונים. במשחקי הבית שלנו היו 12,000 אוהדים בממוצע למשחק, ובמשחקים של היריבה העירונית מכבי תל אביב היו 33,000 אוהדים במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully