וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפן: "רנגניק? מוזר לראות גרמני על הקווים של קבוצה איטלקית"

חלוץ העבר על המינוי הצפוי של רנגניק למאמן מילאן. עוד על הרוסונרי: "הרננדז מאוד מרשים אותי, ממליץ ללכת על קבאני"

רויטרס

כדורגלן העבר, ז'אן פייר פאפן, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" ודיבר על ההתרחשויות במילאן. הצרפתי בן ה-56 שיחק במדי הרוסונרי בשנים 1992-1994 וזכה איתם בשתי אליפויות איטליה ובליגת האלופות.

פאפן החמיא לתאו הרננדז. המגן השמאלי עבר למילאן בקיץ האחרון תמורת 20 מיליון יורו וחווה עונה נהדרת. פריז סן ז'רמן מוזכרת שוב ושוב כמעוניינת בו וחלוץ העבר אמר: "תאו מאוד הרשים אותי. הוא שחקן ברמה של מילאן וגם של נבחרת צרפת. אני בטוח שדידייה דשאן ייתן לו הזדמנויות בקרוב".

כדורגלן העבר ז'אן פייר פאפן. GettyImages
חיבה עזה לקבאני. פאפן/GettyImages

מילאן נמצאת בשלבים האחרונים במו"מ על רלף רנגניק והוא צפוי לאמן את הקבוצה בעונה הבאה במקום סטפנו פיולי. "אני מחבב את פיולי", אמר פאפן, "אני אמנם לא יודע הרבה על רלף רנגניק, אבל בעיני יהיה מוזר לראות מאמן גרמני על הקווים של קבוצה איטלקית". המאמן הגרמני האחרון אגב בסרייה A, היה רודי פלר, שעמד על הקווים של רומא בהצלחה קטנה מאוד בשישה משחקים ב-2004.

פאפן שתמיד גילה חיבה רבה לאדינסון קבאני, הוסיף לגבי איוש החוד: "זלאטן תמיד טוב. כשהוא מדבר, האחרים מקשיבים וקבוצות צריכות אלופים כמוהו. אבל אם אני הייתי מילאן, הייתי מנסה להחתים את קבאני. ראיתם כמה הוא רץ? הוא מגן, הוא בונה, הוא מבקיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully