וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות נתן הצעה לא רלוונטית על אילת, במנהלת איכשהו אופטימיים

21.4.2020 / 19:16

למרות המגבלות הגדולות בהצעה של משרד הבריאות לסיים את הליגה, במנהלת רואים התקדמות גדולה בעצם קיומו של מסמך ההבנות, ולא פוסלים להכריע את הליגה בלוקיישן אחד

צילום מסך

במנהלת הליגות רואים התקדמות גדולה בכך שמשרד הבריאות הכין מסמך הבנות המתיר קיום משחקים בעיר אילת לסיום עונת הכדורגל בליגת העל. במנהלת הבהירו הערב (שלישי) בהודעה שפרסמו שהעיר אילת אינה רלוונטית לקיום משחקים, בגלל שאין בה תנאים לאימון ולקיום של משחקים במסגרת ליגת העל, אך יחד עם זה לא פסלו על הסף קיום של משחקים בלוקיישן אחד, שבו יהיו את התנאים הנכונים והמתאימים לסיים את העונה בליגת העל.

במסמך שהכינו במשרד הבריאות דובר על כך שכל קבוצה תוכל להוריד עד 30 שחקנים ואנשי צוות לעיר אילת. כולם ייכנסו לבידוד של שבועיים מרגע ההגעה לעיר, ורק לאחר מכן יותר להם להתחיל להתאמן בשעות נפרדות, כאשר כל שחקן שוהה בחדר משלו, ולא בא במגע עם חדר האוכל. אפילו מצעים ומגבות יונחו ליד דלתות החדרים במלונות.

שון גולדברג שחקן הפועל באר שבע לפני אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתי, אם בכלל? כדורגל ישראלי/דני מרון

כאמור הרעיון נפסל על ידי המנהלת עוד לפני שנולד - ולא רק בגלל שמדובר בעיר אילת, בחודשי הקיץ, בעיר שיש בה איצטדיון אחד, במצב לא מזהיר.

הלחץ של המנהלת הוא לקיים את המשחקים באצטדיונים נפרדים, ולהתאמן במתקני האימון הרגילים. יחד עם זה, אם עד היום משרד הבריאות אפילו לא הסכים לדון בחזרה לאימונים רגילים, הרי שמתווה כלשהו המדבר על חזרה לשחק - במגבלות קשות ככל שיהיו - הוא בבחינת התקדמות לקראת היעד אותו מקווים במנהלת להשיג.

אם במשרד הבריאות יתעקשו בשבועות הקרובים שניתן יהיה להחזיר את המשחקים אבל הכל חייב יהיה להיות תחת פיקוח, כשהשחקנים נמצאים בבתי מלון ולא באים במגע עם שום גורם מלבד חבריהם לקבוצה, המאמנים ועובדי המנהלה - אזי במנהלת יצטרכו לשקול זאת. ואם זה יהיה הפתרון היחיד של משרד הבריאות, אז אולי במנהלת יצטרכו לקבל אותו. כך או אחרת, אמר הערב גורם בכיר במנהלת לוואלה! ספורט: "הכל יהיה אחרת אם באירופה יחזרו להתאמן ולשחק. כאשר יראו כאן בארץ שדברים מתקדמים שם, יהיה יותר קל למשרד הבריאות לאשר חזרה רגילה לפעילות גם בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully