וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז מנסים לרכוש את ניו יורק מטס

הזמרת ובן זוגה, כוכב הבייסבול לשעבר, פועלים לגייס את המיליארדים על מנת להשלים את עסקת הענק. רודריגס, כזכור, כיכב בכלל בקבוצה השנייה מהעיר, היאנקיז

ג'ניפר לופז מתכוננת לסופרבול/אינסטגרם: כריס אפלטון

בווידאו: ג'ניפר לופז בסופרבול

ג'ניפר לופס ובן זוגה אלכס רודריגס עושים צעדים ממשיים בניסיונם לרכוש את קבוצת הבייסבול ניו יורק מטס, כך מדווחים היום (שלישי) בארה"ב. כבר מספר חודשים שבארה"ב טוענים כי הזמרת המפורסמת ובעלה, כוכב הבייסבול לשעבר, מביעים עניין ברכישת המועדון, אבל כעת מתברר שהם עשו צעד נוסף וחשוב, וכבר מנסים לגייס את ההון העצום הנדרש לעסקה שכזאת.

המטס אולי לא בשיאם, אבל מדובר במועדון בייסבול בכיר מליגת ה-MLB, וכדי להבין את סדר הגודל של השווי שלו - רק לאחרונה איש העסקים סטיב כהן היה קרוב לרכישת 80 אחוז מהקבוצה ב-2.6 מיליארד דולר. אומנם ג'יי-לו ואיי-רוד הם צמד עשיר מאוד, אבל רחוקים מהסכומים האלה.

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
יש להם כסף, אבל לא עד כדי כך. ג'יי לו ואיי רוד/GettyImages
אלכס רודריגז ניו יורק יאנקיז חוגג חבטה 3,000 בקריירה. Frank Franklin II, AP
יקנה את היריבה? רודריגז ביאנקיז/AP, Frank Franklin II

כעת מדווח כי השניים פנו לבנק ג'יי פי מורגן צ'ייס, והם נעזרים בשירותיו של המנהל הבכיר אריק מנדל, שמנהל את ההשקעות של הבנק בתחום הבידור והתקשורת. הבעלים הנוכחיים של הקבוצה, משפחת ווילפון, מעוניינים למכור את המטס כבר תקופה ארוכה.

יש לציין כי אלכס רודריגס לאורך רוב הקריירה שלו היה שחקן של ה"יריבה" העירונית של המטס, ניו יורק יאנקיז, ולמעשה גם ג'ניפר לופס מתהדרת בעובדה שהיא מהברונקס, שבדרך כלל ב"שליטה" של היאנקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully