וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי מצהיר: פריס סן ז'רמן מתכוננת "לספוג הפסדים קולוסאליים"

יו"ר אלופת צרפת מודה שהמצב הכלכלי הנוכחי פגע אנושות במועדון, יודע ש"ייקח זמן" להגיע לאיזון, ושלח רמז לניימאר ואמבפה: "מצפה למאמץ מצד השחקנים"

רויטרס

יושב ראש פריס סן ז'רמן נסאר אל חלאיפי אומר שהוא צופה שקבוצתו תספוג הפסדי ענק בכלל משבר הקורונה. הכדורגל הצרפתי, כמו כל הספורט בעולם, מושבת כבר תקופה ארוכה, ואל חלאיפי עצמו מעורב אישית במשא ומתן בין הקבוצות בליגה הצרפתית לבין מחזיקי זכויות השידור (Canal+ ו-beIN Sports) שהפסיקו את התשלומים למועדונים בטענה שאין משחקים.

הקבוצות בשתי הליגות הבכירות בצרפת בבעיות כספיות קשות, כשכרגע הענף בבלימה קשה, ושורד בעיקר בזכות עזרה מהמדינה והקפאת משכורות. "מבחינה כספית, ההשפעה של המצב הנוכחי, וחוסר הוודאות שהוא מביא עמו בנוגע לעתיד, היא משמעותית מאוד עבור מועדון כמו שלנו", אמר אל חלאיפי, "זה לא סוד שחשבון ההוצאות שלנו הוא גדול. בסוף העונה, אנחנו בסיכון לספוג הפסדים קולוסאליים. אנחנו נתמודד עם זה, אבל שום דבר לא יהיה פשוט. ייקח זמן עד שנצליח להגיע לאיזון".

נאסר אל חלאיפי בעלי פריס סן ז'רמן. GettyImages
ימים לא קלים. אל חלאיפי/GettyImages
ניימאר, קיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן. רויטרס
ייאלצו להצטמצם. ניימאר ואמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן מחזיקה בשניים מהכוכבים הגדולים באירופה - ניימאר וקיליאן אמבפה - שכמובן מקבלים את השכר הכי גבוה בליגה הצרפתית (ברשימה שרובה ככולה שחקנים של פריס סן ז'רמן). אל חלאיפי הבהיר שהוא מצפה משחקני הקבוצה שלו לקבל את ההמלצות של ארגון השחקנים בנוגע לקיצוצי שכר. "אני מצפה למאמץ מצד שחקני המועדון", אמר, והוסיף: "הם מודעים לאחריות שלהם".

פריס סן ז'רמן רשמה העונה העפלה היסטורית לרבע גמר ליגת האלופות, ואל חלאיפי הוסיף ואמר שהוא תומך כמובן בהשלמת העונה, "כשיהיה חלון אפשרויות לעשות זאת, תוך שמירה על בריאות השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully