וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אנחנו נערכים לעוד קרב, אני עובד קשה כדי לשבור את השיא שלי"

שחקן גוואנגז'ו R&F דיבר באימון הפתוח של קבוצתו על השאיפות שלו והשפעות מגיפת הקורונה: "זו תקופה קשה כי האימונים הופסקו פעם אחרי פעם, כל שנותר הוא להיות אופטימיים"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת בזום

לראשונה מאז חזרתה של גוואנגז'ו R&F לאימונים, שנערכים למרות שעדיין לא ברור האם ומתי תוכל הליגה הסינית לחזור לפעילות, הורשתה היום (שני) התקשורת המקומית לראיין את השחקנים, וערן זהבי סיפק כמה ציטוטים על המצב ועל ההכנות שלו לעונה שאולי בפתח.

"התחושות הן טובות", אמר הכוכב הישראלי. "האווירה טובה ואיכות האימונים טובה מאוד. זו תקופה קשה, כי האימונים שלו הופסקו פעם אחרי פעם, אבל עכשיו אנחנו נערכים לעוד קרב. אנחנו עובדים קשה כדי לעמוד בדרישות של המאמן, ומקווים שתהיה לנו עונה מצויינת".

ערן זהבי. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
מכוון לעוד שיא. ערן זהבי/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

כשנשאל על מטרותיו האישיות העונה ענה זהבי: "המטרה שלי כמו תמיד היא לכבוש כמה שאפשר כדי לעזור לקבוצה שלי, ועכשיו המטרה שלי היא לשבור את שיא השערים בליגה הסינית שקבעתי. המטרה הזו קשה יותר, אבל אני עובד קשה כדי להשיג אותה".

על השפעת מגיפת הקורונה אמר: "אני מרגיש בדיוק כמו כל אחד אחר בעולם. אלו זמנים קשים, ואף אחד לא יודע מה יקרה. כל מה שנותר לנו לעשות הוא להיות אופטימיים, ולקוות שהמגיפה תחלוף במהירות, כי כל העולם הושפע ממנה רבות, והלוואי שנוכל לחזור לחיים רגילים כמה שיותר מהר".

על מעורבותו בפרוייקטים לעזרה לנפגעי הקורונה בסין אמר זהבי: "רבים מאיתנו עובדים כדי לאסוף מצרכים, ואני חושב שזה יכול ממש לעזור. עכשיו גם ישראל זקוקה לעזרה, אז אנחנו מנסים לעזור גם שם. כמובן שאני תמיד שמח לסייע לעם הסיני, כי סין עזרה לי המון בחיי, ואנחנו צריכים לתמוך זה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully