וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל העביר תוכנית אימונים למשרד הספורט

20.4.2020 / 13:32

באיגוד העבירו תוכנית אפשרית, ללא מגע בין השחקנים, שאיתה יוכלו לחזור לאימונים כבר בתחילת חודש מאי לקראת חזרה למשחק כעבור מספר שבועות: "המטרה היא להחזיר באופן הדרגתי את קבוצות הכדורסל"

צילום מסך

איגוד הכדורסל שלח היום (שני) למשרד הספורט תוכנית חזרה לפעילות למחלקות הכדורסל השונות שנכתבה על ידי פיני גרשון, טל נתן ואנשי מקצוע נוספים ובפיקוחו של עמוס פרישמן, יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל.

על פי הודעת האיגוד: "מטרת התכנית היא להחזיר באופן הדרגתי את קבוצות הכדורסל בגילאים השונים לפעילות, כשהשלב הראשון הוא חזרה לאימונים בתחילת חודש מאי". כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, באיגוד הכדורסל בנו כבר לוח משחקים אפשרי לחזרה לפעילות החל מליגה ארצית בבוגרים ומטה והחל מליגת העל לנוער ומטה, כשהיכולת היא לסיים את העונה בשבעה שבועות.

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון. אתר FIBA, אתר רשמי
לחזור באופן הדרגתי. איגוד הכדורסל/אתר רשמי, אתר FIBA

בתוכנית החזרה המוצעת הצעה למערך אימון של כ-50 דקות, ובו שיפור היכולות האישיות של השחקנים, ועבודה עם כדור, אך ללא מגע, כדי לשמור על כושר משחק, לקראת האפשרות לחזרה לשחק.

בנוסף הודיעו באיגוד כי ישיבת ההנהלה הקרובה, הראשונה לאחר הבחירות לאיגוד הכדורסל, בה תוארך הקדנציה של עמירם הלוי כיושב ראש, תתקיים באמצעות מערכת הזום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully