וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגולפאית הסקסית" טוענת: בחורים ניצלו אותי בשביל שיעורי גולף

20.4.2020 / 14:17

פייג' ספירנאק מספרת על רגעי שפל ודייטים שנעשו על מגרש גולף, כי גברים בוגדניים ניצלו אותה: "הייתי נואשת, רק רציתי שבחורים יחבבו אותי"

ביצועי הגולף של פייג' ספיאראנק/חשבון האינסטגרם של פייג' ספיראנאק

פייג' ספירנאק, הגולפאית לשעבר שהפכה לכוכבת אינסטגרם, סיפרה בפודקאסט שלה על הקשיים שעברה בחייה אישיים כשחקנית מקצוענית, כשבחורים שיצאו לדייט ניסו לנצל אותה כדי לקבל שיעורים חינם. "תמיד הייתי פותחת שיחות ב'היי, אני משחקת גולף', והייתי בטוחה שזה מספיק. לצערי, בחורים היו מנצלים אותי בשביל שיעורים בחינם, ציוד גולף או כדורי גולף.

"הם היו אומרים, 'נו פייג', בואי נצא לדייט במגרש גולף. אקח אותך למסלול, ונוכל פשוט לחבוט קצת בכדורים'. והייתי עונה, 'אוקיי, נשמע נחמד'. ואז זה היה הופך לשעה של שיעור, או שאני סתם מנסה לעזור לאיזשהו בחור להפוך לשחקן גולף טוב יותר. זה היה קורה כל הזמן, כי הייתי נואשת, ורק רציתי שבחורים יחבבו אותי".

עוד בוואלה!

הסוכנת בחרה את "השחקן הכי חתיך ברומניה", שהשיב: "תעשי אותי עשיר"

לכתבה המלאה

כיום היא ספירנאק בת ה-27 מאורסת, פרשה מהקריירה הקצרה שלה ונהנית מ-2.4 מיליון עוקבים אדוקים באינסטגרם, אבל היא זוכרת תקופה פחות יפה: "היה בחור אחד שהיה מסמס לי 24/7, הוא היה ממש חמוד ופלרטט איתי, אבל הפעמים היחידות שהיינו ב'דייטים', ואני שמה את זה במרכאות, הם היו שיעורי גולף, והייתי פשוט יושבת שם ומלמדת אותו, והוא אפילו לא אמר לי שהייתה לו חברה כבר שישה חודשים! חצי שנה, עם כל השיעורים האלה, וכלום לא קרה. הוא פשוט אמר, 'אני רק רוצה לקחת את זה לאט. תוכלי לעזור לי עם החבטה הזאת?'.

"זה היה קורה כל הזמן, ולא למדתי לקח, כי חשבתי לעצמי ש'ככה אני מצליחה, בחורים חושבים שאני קולית כי אני משחקת גולף', ובעצם הם היו מקבלים ממני משחקים בחינם. כולם היו במערכות יחסים במקביל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully