וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון: ועדת המנהלת בשיחה על עתיד ליגת העל בכדורסל

18.4.2020 / 19:00

אחרי שבועות של הפסקת פעילות ישמעו חברי הוועדה על האפשרויות העומדות בפני מנהלת הליגה, כשברקע רצון משרד הספורט להשלים את העונה בליגות המקצועניות. הוועדה לא יכולה להחליט על סיום הליגה

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

בווידאו: שיחת חג של שחקני מכבי תל אביב בכדורסל בזום

ועדת המנהלת של מנהלת ליגת העל בכדורסל תתכנס מחר (ראשון) בצהריים לשיחת עדכון מרחוק על המצב הנוכחי בו נמצאת הליגה והאפשרויות השונות שנבחנות. לא מדובר בישיבת דירקטוריון, ולוועדה אין את הסמכות לקבל החלטות רשמיות, אלא רק להמליץ ולבחון דברים לעומק, כך שהחלטה על סיום הליגה לא יכולה להתקבל. עוד לפני הפגישה צפוי יו"ר המנהלת, שמואל פרנקל, לערוך שיחה עם בכירי משרד הספורט ולקבל מהם מידע על התוכנית המעודכנת שלהם לחזרה לפעולה.

טוני גפני שחקן עירוני נהריה חוגג עם שחקני הספסל. דני מרון
חשש כי לא כל שחקני הליגה הזרים יחזרו. עירוני נהריה/דני מרון

בשיחה אמורות לעלות האפשרויות הריאליות לחזור למשחק, כשבמנהלת יודעים שהקבוצות יצטרכו כחמישה שבועות מרגע ההכרזה על החזרה לאימונים ועד שיוכלו לחזור לשחק, בעיקר בשל השבועיים שיצטרכו לשהות השבים מחו"ל בבידוד. אחת האופציות שיוצעו היא תוכנית קיום משחקים באילת, במבנה של המתכונת הנוכחית של הליגה או טורניר מסוג אחר, כשבמשרד הספורט ינסו לתמוך בעניין זה. חזרה של הליגה צפויה לעזור למנהלת בהשגת חלק מהכסף שעדיין לא הועבר מערוץ הספורט והטוטו ווינר, כשהסכום שעד כה לא הגיע עומד על 10 מיליון שקלים.

כזכור, בארבעת השבועות האחרונים נמצאת מנהלת הליגה בהפסקת פעילות, כשכמעט כל השחקנים הזרים של הקבוצות חזרו לארצות הברית. לוואלה! ספורט נודע כי קיימות קבוצות בליגה שכבר הגיעו לסיכום עם השחקנים על התשלום שמגיע להם עד לסיום העונה, והביעו חשש כי השחקנים לא יהיו מעוניינים לשוב אם הליגה תחזור לפעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully