וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחות שחיתות עם זלאטן וסיגריות בשירותים: כריסטיאן קיבו מגלה סודות

בלם העבר הרומני סיפר: "לפני משחק באייאקס, היינו אוכלים סנדוויץ' עם בייקון ומיונז. ברומא היו לי אמונות טפלות - לבשתי אותם תחתונים, הייתי חייב לשתות קפה או לעשן לפני משחק"

רויטרס

בווידאו: זלאטן איברהימוביץ' מתאמן עם האמרבי

תקופת הקורונה גורמת לכדורגלנים רבים לחזור לסיפורים מהעבר ולחשוף בין היתר גם אורח חיים לא הכי ספורטיבי. אחד מהם הוא כריסטיאן קיבו, הבלם הרומני שהיה שותף לטרבל של אינטר ב-2010 ושיחק גם באייאקס ורומא. קיבו ענה על שאלות באינסטגרם, נזכר באנקדוטות מימיו לצד זלאטן איברהימוביץ' וגם בכמה אמונות טפלות שליוו אותו.

שחקן העבר בן ה-39 הגיע לאייאקס ב-1999 ולא הקפיד על תזונה נכונה. "הייתי קצת מעל המשקל, בעיקר כי אכלתי מה שרציתי וזה הפך להרגל", אמר. "כשאתה בן 20 וחי לבד, אתה לא ממש אוכל דברים בריאים. למשל, אם היה לנו משחק בערב, אז בצהריים זלאטן ואני היינו יושבים במסעדה סינית. הייתי אוכל סנדוויץ' עם בייקון והרבה מיונז".

באייאקס למד קיבו לשחק בעמדות נוספות: "שם התפקיד שלך לא משנה, ילמדו אותך הכול. גם אם אתה בלם, יכולים לקחת אותך באימון ולהציב אותך בחוד. זה רק מסייע לך להשתפר. אני הייתי בכלל חלוץ בגיל 14 ועם השנים למדתי עוד עמדות. זה פיתח את המחשבה שלי ועזר לי להתקדם".

כריסטיאן קיבו שחקנה הפורש של אינטר (משמאל) עם הבעלים אריק טוהיר. GettyImages
התזונה הלא נכונה גרמה לפציעות רבות. כריסטיאן קיבו לאחר הפרישה ב-2014/GettyImages

ב-2003 נרכש קיבו על ידי רומא תמורת 18 מיליון יורו והגיע במשקל עודף: "ההכנה הייתה כל כך קשה עבורי, ותהיתי איך זה יכול להיות. חבל שהתחלתי להשגיח בשלב כזה מאוחר. גיליתי לאחר מכן שהרבה מהבעיות הפיזיות שלי נבעו מהנטייה להשמנה".

על האמונות הטפלות סיפר: "כשהגעתי לרומא שמעתי על זה, אבל לי לא היו כאלה ואז התחלתי להאמין בזה. הייתי לובש את אותם תחתונים במהלך המשחקים והיו לי טקסים קבועים כמו איפה לשים את הגרביים או ללכת לשירותים כדי לשתות קפה או לעשן. עדיף שלא יהיו לך אמונות כאלה, אבל לרוב השחקנים יש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully