וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנה האגדי של לידס יונייטד, נורמן האנטר, מת אחרי שחלה בקורונה

בלם העבר הקשוח שהיה חלק מהקבוצה של דון ריווי, הלך לעולמו בגיל 76. זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ונבחר לכדורגלן העונה ב-74'

צילום וידאו: רויטרס

נורמן האנטר, מגדולי שחקני לידס יונייטד בכל הזמנים, מת היום (שישי) אחרי מאבק קשה בנגיף הקורונה. האנטר שהיה בן 76 במותו, אושפז בשבוע שעבר אחרי שאובחן כחולה, אבל לא הצליח לנצח את הנגיף הקטלני.

אתמול דווח ש"הוא במצב לא טוב ומנהל מאבק עיקש", אבל היום הודיעה לידס על מותו. באתר הרשמי של המועדון נכתב: "אנחנו ממוטטים מהחדשות. נורמן משאיר חור ענק בליבה של משפחת לידס יונייטד. המורשת שלו לעולם לא תשכח. מחשבותינו כעת עם משפחתו וחבריו".

שחקן העבר של לידס יונייטד, נורמן האנטר. GettyImages
אבל בכדורגל האנגלי. האנטר/GettyImages

בלם העבר האגדי היה חלק מלידס הגדולה של דון ריווי בשנות ה-60 וה-70 והיה ידוע במשחק האגרסיבי וחסר הפשרות שלו. הוא זכה על לידס בשתי אליפויות, גביע אחד וגביע הליגה אחד. בעונת 1973/74 הוכתר לכדורגלן העונה על פי בחירת השחקנים.

האנטר שהיה חלק מסגל נבחרת אנגליה שזכתה במונדיאל 1966, רשם 726 הופעות ב-14 השנים שלו בלידס ונודע בכינוי "Bites Yer Legs" (בתרגום חופשי: "נושך לך את הרגליים"), אחרי שאוהדי הקבוצה הניפו שלט עם הכיתוב "Norman bites yer legs" בגמר הגביע האנגלי ב-1972 נגד ארסנל.

האנטר שרשם 28 הופעות בנבחרת אנגליה, עזב את לידס ב-1976 ועבר לבריסטול סיטי, שבמדיה שיחק שלוש שנים. בהמשך שיחק גם בבארנסלי, לפני שתלה את הנעליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully