וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דחיית הטור דה פראנס היא מתכון לאסון. צריך לבטל את המירוץ"

פרופסור מאוניברסיטת אדינברו מזהירה: "אלפי רוכבים יתאספו ויעברו מעיר מעיר. זה בדיוק המצב בו נגיף הקורונה משגשג"

צילום מסך

פרופסור דבי סרידהר, ראש החוג לבריאות הציבור העולמית באוניברסיטת אדינברו שבסקוטלנד, מזהירה שדחיית הטור דה פראנס מחודש יולי לחודש אוגוסט היא לא הפתרון הרצוי והיא מהווה "מתכון לאסון".

סרידהר התראיינה לאתר cyclingnews ואמרה: "הדבר החכם הוא פשוט לבטל את המירוץ השנה. זו החלטה כואבת, אבל לדעתי אין ברירה. נגיף הקורונה לא הולך לשום מקום וגם אם צרפת תצליח להשתלט על המצב עד אוגוסט, תהיה בעיה עם זה שאנשים מכל העולם מגיעים להתחרות על אדמתה".

דילן טיונס עם ג'יוליו צ'יקונה טור דה פראנס. רויטרס
אירוע שעלול להביא להתפשטות מחודשת של הנגיף/רויטרס

שלשום הודיעו מארגני מירוץ האופניים היוקרתי, שהם דוחים אותו בקצת יותר מחודש; מאמצע יולי לסוף אוגוסט. סרידהר אמרה: "המשתתפים רוכבים ממקום למקום ויש סכנה שבלי לדעת הם יגרמו לנגיף להתפשט".

הפרופסור הוסיפה: "אלפי אנשים מכל העולם מתאספים יחד, עוברים מעיר לעיר - זה המצב בו הנגיף משגשג. זה עלול להיות מתכון לאסון. המצב הזה עלול לגרום להדבקה המונית חדשה. גם אם יוחלט שהמירוץ אכן מתקיים, כדאי שכל המשתתפים ישהו בבידוד של שבועיים-שלושה לפני שהם מגיעים לצרפת".

טור דה פראנס הוא אירוע עצום שמערב הרבה מאוד גורמים. בשנה שעברה התחרו 218 רוכבים ממדינות רבות ברחבי העולם. ביחד איתם מגיעים צוותים גדולים של קבוצות הרכיבה, אנשי תקשורת ועוד. כרגע נראה שבכל מקרה, עשרות אלפי האנשים שבדרך כלל מתאספים בצדי הכבישים ומעודדים את הרוכבים, לא יורשו לעשות זאת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully