וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם פנתה לפוצ'טינו: קצץ בשכר שאתה ממשיך לקבל מהמועדון

הארגנטינאי שפוטר בנובמבר, מקבל שכר מלא עד שימצא קבוצה אחרת. משבר הקורונה גרם להנהלה לפתוח איתו במו"מ על קיצוץ

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

טוטנהאם החלה לנהל מגעים עם מאוריסיו פוצ'טינו, בתקווה שהוא יסכים לקצץ בכספים אותם הוא מקבל מהמועדון. הארגנטינאי ממשיך לקבל שכר מלא מהתרנגולים עד שהוא ימצא קבוצה חדשה, כלומר 8.5 מיליון ליש"ט שנפרשים על פני 12 חודשים. כמובן שבמועדון קיוו שהמאמן המוערך ימצא קבוצה חדשה, אבל כעת מבינים שהדבר ייקח זמן - הרבה בגלל המשבר שנוצר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
יילך לקראת המועדון? פוצ'טינו/רויטרס

טוטנהאם הייתה אחת הקבוצות הראשונות שהוציאו את העובדים שלהן לחל"ת והיא ספגה ביקורת עזה ונוקבת על המהלך הזה - בעיקר נוכח העובדה שמדובר באנשים שלא מרוויחים סכומי עתק כמו השחקנים עצמם. אחרי כמה ימים, במועדון הלונדוני החליטו לחזור בהם והשיבו את כולם לעבודה.

הנהלת הקבוצה מקווה שפוצ'טינו יסכים לקצץ בפיצויים ובינתיים פנתה בבקשה דומה גם לאנשי הצוות שעזבו ביחד איתו; עוזריו, חסוס פרס, מיגל ד'אגוסטינו ואנטוני חימנס.

פוצ'טינו בן ה-48 אימן את טוטנהאם בהצלחה רבה מקיץ 2014 עד אמצע נובמבר האחרון. עם הארגנטינאי על הקווים, התרנגולים הפכו לחברים קבועים בליגת האלופות ואף הגיעו עד לגמר בשנה שעברה. תחילת העונה הנוכחית הייתה לא טובה ופוצ' פוטר, כשמי שתפס את מקומו היה ז'וזה מוריניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully