וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפילאטיס ויוגה ועד ספורט קבוצתי: מיזם ההרצאות של מכון וינגייט תופס תאוצה

מיזם ההרצאות המקוונות של מכון וינגייט תופס תאוצה, והתפתח עד ללמידה מקוונת בחלק מהקורסים מן המניין. יעקב ג'ינו: "המטרה היא לספק הרצאות העשרה כלליות כדי לשרת את הקשר עם הסטודנטים"

מיזם הרצאות ההעשרה המקוונות של  מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, שהושק בהצלחה רבה לפני כשלושה שבועות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, תופס תאוצה. הרצאות ההשערה המקוונות מועברות על ידי מיטב המרצים של ביה"ס ואנשי מקצוע מובילים בתחום הספורט והאימון בנושאים מעולם הפסיכולוגיה, האימון, התזונה והרפואה המשלימה וכוללים גם שיעורי פילאטיס ויוגה.  ההרצאות והשיעורים מועברים חינם באמצעות יישומון zoom ומיועדים לרווחת חניכי ביה"ס והקהל הרחב. לאור הצלחת המיזם, ולאחר שהתקבל "אור ירוק" ממנהל הספורט החלה לאחרונה למידה מקוונת גם בחלק מהקורסים מן המניין.
 

גלעד כץ עם יעקב ג'ינו. ברני ארדוב
"היענות טובה מאוד". יעקב ג'ינו/ברני ארדוב

יעקב ג'ינו, מנהל בית הספר למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט: "יצאנו במיזם לפני כשלושה שבועות במטרה לשרת את הקשר עם הסטודנטים שנמצאים בימים אלו בבית, ולספק הרצאות העשרה כלליות הרלוונטיות לכלל הסטודנטים. ההרצאות המקוונות עוסקות בתחומי ידע רבים הקשורים במעטפת הספורט העממי והתחרותי וההיענות של הסטודנטים והקהל הרחב טובה מאוד".
 
להלן קישור לתוכנית ההרצאות והקישורים הרלוונטיים שיתעדכנו בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully