וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסכם שלום היסטורי": באנגליה מתכוננים למלחמות קיצוץ השכר

קבוצות הפרמיירליג מנהלות דיונים על איחוד כוחות ו"הסכם הפסקת אש" ביניהן, כחלק מהאסטרטגיה לקראת המאבק עם השחקנים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

באנגליה מתכננים להקדים תרופה ל"מכה" במציאות הכדורגל החדשה בצל הקורונה וקבוצות הפרמיירליג והצ'מפיונשיפ עשויות לחתום עם "הסכם הפסקת אש היסטורי" - כפי שהגדירו זאת ב"דיילי מייל". מה זה אומר?

שחקנים באנגליה - כמו בכל העולם - ייאלצו בסופו של דבר לקצץ בשכרם ועל פי הסכם השלום בין הקבוצות, הן ימנעו מלנסות לפתות שחקנים של קבוצות אחרות מאנגליה בשכר גבוה.

עדיין לא ברור אם ההסכם יהיה מחייב מבחינה חוקית, או שהוא יהיה ג'נטלמני בלבד, אבל מדובר בצעד מאוד חשוב שאמור להעניק למועדונים כוח במשאים ומתנים מול השחקנים בנוגע למציאות הפיננסית החדשה.

רחים סטרלינג, ג'ו גומס, מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
באנגליה מתכוננים למאבקים עיקשים בין המועדונים לשחקנים/רויטרס

חבר הנהלה של אחת מקבוצות הצ'מפיונשיפ, אמר ל"דיילי מייל": "אנחנו חוששים שנגיע למצב בו שחקנים יגיעו לנו: 'טוב, אם אתם לא תשלמו לי, אני פשוט אלך לקבוצה אחרת'. כדי למנוע מקרים כאלו, יש כבר מגעים בין המועדונים בשתי הליגות הבכירות. אנחנו רוצים שתהיה אחווה במסגרתה הקבוצות אומרות שהן לא ינצלו את המצב על חשבון קבוצות אחרות".

אותו חבר הנהלה הוסיף: "השחקנים באנגליה מבינים שאי אפשר יהיה להמשיך לשלם להם את אותם סכומים. בינתיים הם לא קיצצו בשכר, אבל הם רואים מה קורה בעולם וזה ברור שיהיו צריכים להיות שינויים - ולא משנה מה ארגון השחקנים אומר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully