וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס ויסנטה מתאו: "ישראל שולטת במצב, היא אחת המדינות הבטוחות בעולם"

הספרדים ממחלקות הנוער של הפועל באר שבע ומכבי חיפה התראיינו ל"מארקה": "קשה מאוד להיות רחוקים מהמשפחות, זה הכי גרוע"

באדיבות צ'ארון שרי

אנשי הצוות של קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, כמו גם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, לואיס ויסנטה מתאו, התראיינו לכתבה ב"מארקה" וסיפרו על החיים בצל הקורונה בישראל. בבאר שבע כמעט כל השדרה במחלקת הנוער היא ספרדית, בעוד בחיפה מדובר כרגע רק במתאו.

דויד סמאנייגו, שמשמש כמנהל המקצועי של המחלקה בבאר שבע, אמר: "ממשלת ישראל מיהרה לבטל טיסות ממקומות שהנגיף התפרץ בהם במהירות. המצב נשלט היטב ונוקטים פה בצעדי בטיחות מרחיקי לכת. לא פשוט בשבילנו להיות כל היום בבית, בלי לעשות ספורט כמו שצריך. קשה להיות רחוקים מהמשפחה בספרד, אבל אנחנו מרגישים שהפועל באר שבע היא המשפחה שלנו".

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, לואיס ויסנטה מתאו, סיפר: "לשמחתי, אני ומשפחתי מתגוררים בשכונה שבה יש גינות ואנחנו יכולים להסתובב קצת בלי להפר את ההוראה לפיה אסור להתרחק מהבית יותר מ-100 מטר. ישראל שולטת במצב וממה שקראתי, היא אחת המדינות הכי בטוחות בעולם. אני עובד רוב הזמן מהבית ומדי פעם נוסע למשרד שלי כי יש דברים שאני חייב לעשות משם. אני ואשתי מדברים כל יום עם המשפחות שלנו בספרד ולמזלנו כולם בסדר".

לואיס ויסנטה מתאו, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
עובד מהבית. מתאו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מאמן הכושר של קבוצת הנוער של הפועל באר שבע, חוליו מרטינס, עזב את ישראל וחזר לאלבסטה עד יעבור זעם. מביתו הוא סיפר: "אשתי עובדת בחדר טיפול נמרץ ונדבקה, וכך גם אני נדבקתי. היא החלימה ואני בשלבים האחרונים של המחלה. אני מקווה שבישראל נוקטים בצעדים זהירים כדי להימנע מהטרגדיה שחווינו בספרד".

דויד ולנטין, שמאמן את אחת מקבוצות הילדים של באר שבע, אמר: "הדבר הכי גרוע הוא חוסר היכולת להיות עם המשפחה שלי במדריד. זה באמת קשה מאוד. ישראל קיבלה החלטות נכונות לטיפול בהתפרצות, למרות שאולי בחלק מהדברים אפשר היה לקהל קצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully