וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל בדרך למכירה, סוף סוף: מייק אשלי צפוי לקבל 300 מיליון ליש"ט

אחרי שנים ארוכות של מרמור בקרב האוהדים, קבוצת רכישה שכוללת משקיעים מערב הסעודית עומדת להשלים את עסקת הרכישה. החשש: "עם אשלי אף פעם אי אפשר לדעת"

חשבון הטוויטר של מכבי תל אביב בכדורסל

ניוקאסל בדרך למכירה. דיוחים באנגליה טוענים על התקדמות בעסקת הרכישה של המועדון, שעשתה עוד צעד לעבר החתימה המיוחלת והמעבר מידיו של מייק אשלי לאמנדה סטייבלי.

סטייבלי, אשת עסקים, עומדת בראש קבוצת משקיעים שכוללת קרן מערב הסעודית ואת האחים דייויד וסיימון רובן, שני אנשי עסקים בריטים שבשנה שעברה היו במקום השני ברשימת המיליארדרים של בריטניה עם הון מוערך ב-18 מיליארד ליש"ט.

על פי הדיווחים הקבוצה תימכר ב-300 מיליון ליש"ט. גם הנהלת הפרמיירליג כבר עודכנה בעסקה שעומדת להיסגר. בעבר הסעודים כבר היו קרובים לרכישה, אבל בבריטניה הייתה ביקורת על ערב הסעודיץ וזכויות האדם במשינה, וגם הסעודים עצמם התלוננו שאשלי "מתמהמה".

הבעלים של ניוקאסל מייק אשלי. Richard Heathcote, GettyImages
בניוקאסל מרגישים: כל דבר עדיף עליו. אשלי/GettyImages, Richard Heathcote

כבר ב-2017 אשלי הודיע שהוא מעוניין למכור את המועדון, אחרי עשר שנים סוערות שבמהלכן הוא הרתיח לא פעם את אוהדי הקבוצה. העסקה אמורה הייתה להיות על סך 340 מיליון ליש"ט, אבל המשבר האחרון הוריד את המחיר.

למעשה, משבר הקורונה האחרון רק העמיק את המתיחות בין אשלי לאוהדים. לא רק שאוהדי הקבוצה התלוננו שוב ושוב על חוסר השאפתנות של המועדון, אלא שלאחרונה ניוקאסל גם ביקשה לחייב את בעלי המינויים על המנוי של העונה הבאה, וניוקאסל הייתה אחת משלוש קבוצות ששלחה לחל"ת את עובדי המועדון.

הפרשן הפיננסי של BBC אמר: "נראה שהמו"מ הואץ, אבל הבעיה עם מייק אשלי היא שעד שאתה לא רואה חתימה, זה לא גמור. מצד שני, הצד השני לא היה מבזבז את זמנו אם היה מרגיש שזה לא רציני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully