וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראט סאפין בתיאוריית קונספירציה: הקורונה זה תירוץ להשתיל בנו שבבים

טניסאי העבר מעלה תסריט מפחיד: "הווירוס הוא לא מה שמספרים לנו. בקרוב כולנו נלך עם צ'יפים. המאסטרים של העולם שולטים בכסף וגורמים לדברים לקרות"

צילום מסך

טניסאי העבר מראט סאפין מעלה תיאוריה מרחיקת לכת למשבר: המדורג מספר 1 בעולם לשעבר חושש שמגיפת הקורונה תהווה תקדים להשתלת שבבים אלקטרוניים (צ'יפים) בבני אדם. בראיון עמו ברוסיה סאפין אמר: "אני חושב שהם מכינים את האנשים לשבביזציה ("chipization"). כבר בשנת 2015 ביל גייטס אמר שתהיה מגיפה, ושהאויב הבא יהיה וירוס ולא מלחמה גרעינית. הם עשו סימולציה לזה בוועידה הכלכלית בדאבוס והעריכו איך זה ייראה. אני לא חושב שביל גייטס הוא גאון, הוא פשוט ידע.

"אני חושב שהמצב האמיתי עם הווירוס הוא לא מה שמספרים לנו. אבל האנשים מאמינים להכל. לכל סיפורי הזוועה בטלוויזיה. יש אנשים שמאמינים שזה סוף הציביליזציה, אני לא מאמין לזה. פשוט בקרוב מאוד כולנו נתחיל להסתובב עם שבבים בגוף".

הטניסאי הרוסי מראט סאפין. רויטרס
גם כטניסאי הוא היה טיפוס מעניין. סאפין/רויטרס

סאפין בן ה-40 המשיך והוסיף: "הם שמו את כל העולם בסגר, כך שמבחינתם הכל מותר. אני חושב שיש אנשים גדולים יותר ממנהיגי העולם, שהם השולטים האמיתיים בכסף, המאסטרים של העולם, שיכולים לגרום לדברים לקרות בקלות. תקראו לזה ממשלת צללים, תקראו לזה איך שאתם רוצים. אני חושב שאנחנו אפילו לא יודעים שהם קיימים. הרוטשילדים והרוקפלרים הם שמות ידועים, אבל יש מישהו אחר שעומד מאחוריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully