וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו קמפס מזהיר את לאוטרו: "הרכבת של ברצלונה תעבור רק פעם אחת"

חלוץ העבר האגדי הבהיר שבן ארצו חייב לעשות הכל כדי לעבור: "להישאר באינטר זה טוב לניסיון, אבל ברצלונה זה משהו אחר"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בצל הדיווחים העקשניים על התקרבות בין לאוטרו מרטינס לברצלונה, מריו קמפס מזהיר את בן ארצו שלא יפספס את ההזדמנות וממליץ לו לעשות הכל כדי לעבור לאלופת ספרד.

"לאוטרו הוכיח בשנתיים האחרונות שהוא חלוץ 9 גדול", אמר קמפס, "הוא הראה את היכולת שלו באיטליה ובארגנטינה. אינטר זה מועדון ענק ומוכר בכל העולם, אבל ברצלונה היא משהו אחר לגמרי. לאוטרו צריך לדעת שהרכבת הזו לא תעבור פעמיים באותה תחנה".

קמפס בן ה-65 שיחק בספרד בהצטיינות רבה במדי ולנסיה והיה אחד מגיבורי הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל הביתי והשנוי במחלוקת ב-1978 - שנה בה גם זכה בתואר "כדורגלן השנה בדרום אמריקה".

"אם לאוטרו ישחק עם מסי זה יהיה פנטסטי. אם הוא יישאר באינטר, זה יכול להיות טוב מבחינת צבירת ניסיון והמשכיות. אבל אם הוא רוצה לשחק בברצלונה ואינטר תוכנה לתת לו לעזוב עבור סכום גבוה...".

שחקן העבר מריו קמפס. רויטרס
רוצה לראות שילוב ארגנטינאי בחוד של בארסה. קמפס/רויטרס

חלוץ עבר אחר, הרנן קרספו, החמיא בעצמו: "לאוטרו יכול להיות קון אגוארו הבא. כולנו מכירים את מאורו איקרדי ופאולו דיבאלה, אבל עכשיו אנחנו רואים גם מה לאוטרו מסוגל לעשות".

קרספו הוסיף: "אולי אין לו דריבל טוב כמו של אגוארו, אבל הוא שחקן יותר קבוצתי ממנו. קון לפעמים נעלם, בעוד לאוטרו תמיד פעיל ומשתתף. הוא יכול לשחק לבד או עם חלוץ נוסף, אפילו מתחת לחלוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully