וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו פיסארו: "פפ גווארדיולה מקדים את יריביו, הוא הטוב בעולם"

החלוץ הוותיק מסכם קריירה בגיל 41. "יופ היינקס אדם נפלא, עם תומאס שאף היו לי יחסי אמון, פפ פתח לי את האופקים"

צילום וידאו: רויטרס

בגיל 41, קלאודיו פיסארו יכול להתיל לסכם את הקריירה הארוכה שלו. חלוץ ורדר ברמן הודיע לפני זמן רב שיפרוש בתום העונה הנוכחית, אבל לנגיף הקורונה יש תכניות משלו ותליית הנעליים כנראה תידחה בכמה שבועות.

הפרואני הוותיק כבר מתכנן את הקריירה שאחרי הכדורגל ולפי דיווח ב"בילד" לפני כשבועיים, הוא צפוי לקבל תפקיד במחלקת המיתוג של באיירן מינכן ולדחות הצעה דומה מוורדר ברמן. אולי אחר כך יפצח בקריירת אימון ואחרי קריירה כה ארוכה, יש לו ממי לקחת דוגמה.

פיסארו התראיין היום (שני) בגרמניה וסיפר על כמה מאמנים תחתיהם שיחק ובראשם פפ גווארדיולה. למרות ששיתוף הפעולה ביניהם היה קצר יחסית, אמר החלוץ: "פפ הרחיב את האופקים שלי. יש לו נקודת מבט שונה על כדורגל משאר המאמנים בעולם. הוא המאמן הטוב ביותר שהיה לי. הרעיונות שלו תמיד מקדימים את היריבים. אני חושב שאין מאמן כדורגל טוב ממנו".

תומאס שאף עם קלאודיו פיסארו בימי ורדר ברמן. GettyImages
"תמיד תמך בי". פיסארו עם שאף/GettyImages

פיסארו משחק בגרמניה מ-1999, עם הפסקה בת שנה בה לבש את מדי צ'לסי. הקדנציה הנוכחית בוורדר ברמן היא הרביעית שלו ומאחוריו גם תשע שנים בבאיירן מינכן ועונה אחת נשכחת בפ.צ. קלן. הוא שיחק בבונדסליגה בשלושה עשורים שונים וראה המון.

המאמן שתחתיו שיחק הכי הרבה משחקים בקריירה היה תומאס שאף, 220 הופעות בכל המסגרות. "הוא תמיד תמך בי וזו הרגשה מאוד חשובה לכדורגלן. היו לנו יחסי אמון", אמר הפרואני על מי שאימן אותו בברמן.

על יופ היינקס, תחתיו הוא שיחק בעונת 2012/13, אמר פיסארו: "אדם נהדר. הוא מאוד עזר לכל המועדון. כמה הוא טוב? מספיק לראות כמה פעמים החזירו אותו לבאיירן".

על יורגן קלופ: "הייתי שמח לשחק תחתיו. מנקודת המבט של שחקן, זה מאוד מלהיב לשחק תחת מאמן כמוהו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully