וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה הספרדית בכדורסל תשלים את כל משחקי העונה באיים הקנריים"

בספרד מגבשים תכנית להנחתת כל הקבוצות באיזור בו נגיף הקורונה לא התפשט בצורה נרחבת, וקיום המשחקים שנותרו עד לקביעת האלופה

צילום מסך

ברחבי עולם הספורט מחפשים פתרונות להשלמת העונה שנעצרה בפתאומיות בשל התפרצות נגיף הקורונה, ונראה שהליגה הספרדית בכדורסל עומדת לבחור באחת הדרכים היצירתיות כדי להימנע מביטול העונה. על פי דיווח ב-"מונדו דפורטיבו", ליגת ה-ACB תערוך טורניר מרוכז באיים הקנריים שיכריע את זהות האלופה והיורדות לליגה השנייה.

האיים הקנריים נבחרו בשל העובדה שמדובר במחוז שהושפע הכי מעט מהנגיף בספרד - פחות מ-2,000 נדבקים וממוצע נמוך יחסית של 4.28 מתים על כל 100,000 תושבים). בהתאם להוראות משרד הבריאות הספרדי, כל המשחקים ייערכו ללא קהל, אך באופן הזה זכיין השידור של הליגה יוכל להעביר בשידור ישיר את כל המשחקים על פי החוזה המקורי עם מנהלת הליגה.

סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. GettyImages
התכנית היומרנית תצא לפועל? סרחיו יוי/GettyImages

האולם בו ייערך הטורניר עדיין לא נבחר, אך מסתמן שכל המשחקים ישוחקו באותו אולם - ככל הנראה של טנריפה או של גראן קנאריה - כדי להימנע מטיסות נוספות בין האיים. על פי התכנית הקבוצות יגיעו שבועיים או שלושה לפני חידוש המשחקים על מנת להתחיל באימוני החזרה לכושר, וגם בלו"ז צפוף של שלושה משחקים בשבוע על מנת להתחיל את הפלייאוף מהר ככל הניתן, מסתמן שבפורמט הזה העונה בספרד תימשך לפחות עד אמצע יולי, וטרם ברור מה יהיו ההשלכות של התכנית הזו על תכניות דומות של היורוליג.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully