וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הדיווחים, רודי גובר מכחיש שהוא ב"קרע" עם דונובן מיטשל: "דיברנו"

אחרי הדיווחים על מתיחות בין שחקני יוטה ש"לא ניתנת לאיחוי", הסנטר הצרפתי הבהיר: "זה רחוק מלהיות מושלם. אבל בסופו של דבר כולנו רוצים את אותו דבר - לנצח"

צילום: רויטרס

רודי גובר מכחיש בתוקף שיש מתיחות ביוטה ג'אז בעקבות פרשת הקורונה. בארה"ב דווח בימים האחרונים שהקרע בין גובר לדונובן מיטשל "בלתי ניתן לאיחוי" לאור העובדה שמיטשל מרגיש שבגלל ההתנהגות חסרת האחריות של גובר הוא נדבק בקורונה וסיכן אותו ואת משפחתו. גובר טוען שהוא ומיטשל שוחחו וליבנו את הבעיות.

"זה נכון שלא דיברנו במשך תקופה, אבל לפני כמה ימים שוחחנו", אמר גובר, "שנינו מוכנים כבר לחזור ולנסות לזכות באליפות עבור הקבוצה הזאת". על פי גובר, "זה עניין של מקצוענות. לכל אחד יש מערכת יחסים שונה, זה אף פעם לא מושלם. גם אנשים שנשואים, זה אף פעם לא מושלם. כך שאתם יודעים, אני וחבריי לקבוצה, זה רחוק מלהיות מושלם. אבל בסופו של דבר כולנו רוצים את אותו דבר - לנצח. שנינו אנשים מבוגרים, ושנינו נעשה מה שנדרש כדי לנצח".

שחקני יוטה ג'אז דונובן מיטשל, רודי גובר. AP
זה פתיר? גובר ומיטשל/AP

מיטשל עצמו הודה בעבר ש"לקח לי כמה ימים להירגע, ושמעתי וקראתי מה הוא אמר ", לאור העובדה שגובר זלזל במחלה והתנהג בחוסר אחריות, ושאילו רק היה יודע שהוא חולה ודאי שלא היה יושב לידו ומבלה איתו. גובר, שאף ספג איומים על חייו, טוען: "אין מלחמה. הסיפור הוא שיש אנשים שנאבקים על חייהם, ומה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור להם כדי להביא קצת חיוביות לעולם, בזה אני מתרכז עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully