וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הראיון המתריס של ראקיטיץ': מתיחות קשה בינו לבין ברצלונה

הקשר הוותיק שלח מסר לגבי עתידו והבהיר "אני לא שק תפוחי אדמה", בקבוצה הגיבו בכעס ומתכוננים למשא ומתן מתיש על עזיבתו

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: שחקני באיירן מינכן חוזרים להתאמן

"מתיחות קשה" בין איבן ראקיטיץ' לבין ברצלונה, על רקע ראיון שהעניק הבוקר (שני) ל"מונדו דפורטיבו". הקשר הקרואטי הוותיק מוזכר בעת האחרונה שוב ושוב כמועמד לעזוב את המועדון למרות שהוא חתום עד 2021, ובראיון שלח מסר ברור לקבוצה. "אני לא שק תפוחי אדמה. אני זה שאקבע את העתיד שלי, ואשמח להיות במקום שבו יעריכו אותי", אמר.

על פי "ספורט" הקטלאני, בברצלונה לא אהבו לשמוע את הדברים וכעת בטוחים עוד יותר שהוא צריך לעזוב בקיץ. הבעיה היא שראקיטיץ' מתעקש להישאר ולהשלים את חוזהו, למרות שברור שהוא הולך ומאבד קרדיט מבחינה מקצועית. על פי הדיווח, ברצלונה מוכנה למשא ומתן "מתיש" עם הקשר לפני שיסכים לעבור לקבוצה אחרת.

איבן ראקיטיץ' מתראיין "מונדו דפורטיבו" על ברצלונה: "אני אחליט על עתידי". צילום מסך, עיבוד תמונה
לא אוהב את הגישה. ראקיטיץ'/עיבוד תמונה, צילום מסך

ראקיטיץ' קרא בתקשורת הקטלאנית לכל אורך הקיץ שעבר שהוא מוזכר כמועמד לעזוב לפריס סן ז'רמן, בטרייד שברצלונה הציעה לצרפתים במסגרת עסקת ניימאר. לאחרונה הוא קורא שבארסה מציעה אותו לאינטר במסגרת עסקת לאוטרו מרטינס בניסיון להוזיל את העלויות שלו. עם זאת, על אף שיש לו עוד הצעות מאיטליה, ראקיטיץ' על פי הדיווחים מעוניין לעזוב אך ורק לסביליה, קבוצתו הקודמת.

ראקיטיץ' נשאל על השמועות ואמר: "למען האמת זה לא רק בפגרה הזאת, אלא כבר נמשך שנתיים (צוחק). כמו שתמיד אמרתי, לשחק בברצלונה זה המקום המושלם. אני רוצה ליהנות ולעזור לקבוצה. החלק הראשון של העונה היה מוזר, היה לי מאוד לא נוח ומפתע, אבל משם למדתי כמה דברים והתקדמתי. לפעמים קורים דברים שאתה לא מבין אבל אתה לא צריך להבין אלא לקבל אותם. אני מקווה שאוכל לסיים את החוזה שלי פה (עד 2021). אם לא, נשב ונדבר".

ראקיטיץ' נשאל אם הסבירו לו איך הפך משחקן הרכב מרכזי למחליף: "מה שכאב לי יותר מהכל זה לא שכן שיחקתי או לא שיחקתי, אלא הדרך. אתה לא יכול להיות במקום שבו אתה רוצה, אם הם רוצים שיהיה שחקן אחר. העונה שעברה הייתה הכי טובה שלי מאז שהגעתי. כך שהופתעתי מאוד. לא הבנתי את זה".

שחקן ברצלונה איבן ראקיטיץ'. GettyImages
לא מבין למה זה מגיע לו. ראקיטיץ'/GettyImages

האם ייתכן שזה "עונש" מהקבוצה על הסירוב שלו להיות חלק מעסקת ניימאר? "ייתכן שכן, ייתכן שלא, אבל אני תמיד חייב להיות ישר. אם הם רוצים שאעבור לקבוצה אחרת, ולא משנה לאיפה, אני רוצה שיגידו לי. אבל אם זה לא קורה, כבר הראיתי בחמש השנים הקודמות שתמיד אפשר לסמוך עליי. תמיד עשיתי הרבה דברים למען המאמן והחברים שלי. כך שאם זאת הסיבה - זה כואב אפילו יותר".

על האפשרות שיחזור לסביליה: "יש לי חיבה גדולה למקום, למשפחה שלי, תמיד אמרתי זה חלום שלי ללבוש שוב את החולצה הזאת, אבל זאת לא רק החלטה שלי. למונצ'י יש את הטלפון שלי ולכולם שם יש את הטפון שלי ואף אחד לא התקשר אליי עוד, ולאחרונה גם היה לי יום הולדת ... (צוחק)".

על האפשרות ששוב יוצע כקלף במסגרת טרייד, לאור העבודה שבגלל הקורונה יהיו יותר עסקאות חליפין ופחות רכישות בכסף: "אני מבין את המצב, אבל אני לא שק תפוחי אדמה שאפשר לעשות איתו הכל. אפשר לדבר איתי, אבל הכי חשוב זה שאהיה במקום שבו אהיה מוערך ויתייחסו אליי בכבוד, ושלמפשחה שלי יהיה בו טוב. אם זה פה, אהיה שמח. אבל אם לא, אני אהיה זה שיבחר".

(עדכון ראשון: 8:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully