וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון יורו? יקר מדי: כך באיירן מינכן החמיצה את רפאל וראן

ווילי סניול שיחזר כיצד גילה את הבלם הצרפתי בלאנס כשהיה בן 18, ונכשל בניסיון לשכנע את הבוסים שלו להמר עליו: "כעבור חודשיים ריאל מדריד שילמה עליו מחיר כפול"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן מתאמנת תחת ההנחיות החדשות

פגרת הקורונה ממשיכה לספק לנו סיפורים ישנים מרחבי עולם הספורט, והיום קיבלנו סיפור החמצה כואב של באיירן מינכן שחשף ווילי סניול. מגן העבר, שפרש ב-2009 אחרי תשע שנים במדי האימפריה הבווארית, גילה ל-RMC ספורט שב-2011 כשעבד כסקאוט של המועדון הוא המליץ על החתמתו של רפאל וראן, אך נענה שמחירו, שעמד על 5 מיליון יורו, פשוט גבוה מדי...

"קיבלתי מחבר שלי המלצה חמה על שחקן מעניין מאוד שמשחק בלאנס ונסעתי לצפות בו", סיפר סניול. "אחרי מחצית אחת בלבד ראיתי עד כמה הוא בוגר במשחק שלו, למרות שהוא היה רק בן 18, והוא הרשים אותי מאוד כששיחק כקשר אחורי במחצית הראשונה וכבלם במחצית השנייה. היו לי קצת קשרים בלאנס והצלחתי לחלץ מהם תג מחיר בתוך 48 שעות".

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מה היה אם הוא היה נוחת באליאנץ ארנה? רפאל וראן/GettyImages

אלא שראשי באיירן נבהלו מהמחיר אותו דרשו הצרפתים וסירבו בנימוס, רק כדי לגלות שכעבור חודשיים ריאל מדריד החתימה אותו תמורת 10 מיליון יורו, ולא התחרטה לרגע. מאז רשם וארן, שיחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-27, 309 הופעות במדי הבלאנקוס, והיה חלק מרכזי בזכייה בארבע זכיות בליגת האלופות, שתי אליפויות ספרד וכמובן גם גביע העולם עם נבחרת צרפת.

"אני בטוח שוראן היה מאושר שהוא הגיע למדריד", סיכם סניול. "אבל אפשר להבין את התסכול שלי כסקאוט כשלא הצלחתי לשכנע את ההנהלה לצרף את מי שהיה יכול להפוך לסלע של באיירן במשך 10 או 12 שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully