וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר הזהיר אותנו מראש - אני הולך לעשות פרובוקציה להולאנד"

מארקיניוס מספר שכוכב פריס סן ז'רמן תכנן מראש את הנקמה באקט השחצני של כוכבה הצעיר של דורטמונד: "ניימאר מת על הדברים האלה"

האינסטגרם של קיליאן אמבפה

בווידאו: אמבפה וניימאר מקניטים את הולאנד בחדר ההלבשה

נראה שזה קרה לפני שנים, אבל בתחילת חודש מרץ, כשעוד היה פה כדורגל, פריס סן ז'רמן הדיחה את דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות, אחרי שהצרפתים גברו 0:2 על הגרמנים מול אצטדיון ריק משערים של ניימאר וחואן ברנאט. אחרי המשחק שחקני פ.ס.ז' לא התנהגו באצילות מכובדת במיוחד, כשהצטלמו בחדר ההלבשה צוהלים וצוחקים כשהם מחקים את תנועת הזן של חלוץ דורטמונד, ארלינג הולאנד.

הנורבגי הצעיר, כזכור, כבש פעמיים מול הצרפתים בגרמניה וחגג עם תנועת הבודהה שלו בניצחון 1:2. כעת מארקיניוס הברזילאי מגלה שניימאר חיכה מראש ל"נקמה" שלו בהולאנד, באקט שנתפס כשחצני על ידי הברזילאי. ואכן ניימאר כבש את הראשון, רץ לחגוג, ומיד התייישב על הדשא כבודהה עם עיניים עצומות והאצבעות מנוחות בתנועת זן.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן נוגח לרשת של רומן בורקי שוער בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ניימאר כובש/רויטרס
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. GettyImages
ורץ לחגוג/GettyImages

"היו הרבה קטעים במשחק הראשון, הם יצאו בהרבה הצהרות", סיפר מארקיניוס, "הם ניצחו במשחק הראשון וחגגו בחדר ההלבשה עם הרבה שירים והקנטות נגדנו. עשינו טעויות במשחק, וזה עזר להם לנצח.

"ניימאר מת על הדברים האלה. הוא לא כמו כל שחקן כדורגל, הוא אוהב להגיב לדברים האלה. הוא אמר לנו עוד אז שהוא הולך לעשות פרובוקציה נגד הולאנד. הוא אוהב לקחת את הסיכונים האלה, הוא אוהב להתערב. הוא אמר לי שהוא הולך לעשות לו את זה, אבל אמרתי לו שיחכה עד לסוף המשחק. 'עזוב אותי, אל תעצור אותי', הוא ענה לי, לפני שכבש וחגג בצורה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully