וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה חושף את התסכול והרעב לחזור: "לא יודע אם אנשים יודעים מה קרה איתי"

קשר מנצ'סטר יונייטד דיבר על הפציעה הארוכה ("אני כבר הרבה זמן מתוסכל") והתשוקה לשוב למגרשים: "אני כבר לא זוכר את ההרגשה"

צילום וידאו: רויטרס

פול פוגבה, שרשם רק 8 הופעות העונה, התראיין בפודקאסט של מנצ'סטר יונייטד ואמר שהוא כבר רעב לחזור. הצרפתי, שבשנה האחרונה מקושר ללא מעט קבוצות ולמעבר אפשרי לריאל מדריד וליובנטוס, סיפר על פרטי הפציעה שלו, חשף כמה הוא מתוסכל, והביע את רצונו הגדול לחזור לשחק.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבר שכחנו כמה הוא טוב. פוגבה/רויטרס

"אני כבר הרבה זמן מתוסכל", אמר הצרפתי, "עכשיו אני כבר כמעט מוכן, אני רק חושב על הרגע בו אחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. אתם חושבים שזה רע, אבל אני מעולם לא עברתי דבר כזה בקריירה שלי, כך שאני תמיד מנסה לקחת את זה טוב. זה גורם לי להיות עוד יותר רעב ולרצות לחזור, וכן, זה מראה לי כמה אני אוהב כדורגל.

"צריך להיות מאוד זהירים, כי אני לא יודע אם הרבה אנשים יודעים מה היה לי עם הפציעה שלי. הייתה לי פציעה בכף הרגל, מהמשחק מול סאות'המפטון. זה היה בתחילת העונה אז ניסיתי למשוך איתה הרבה זמן, התאמנתי וניסיתי ולשחק, ואחר כך גיליתי שיש לי שבר.

"אז שמו לי גבס, וזה הלך טוב, אבל יותר מדי טוב, כי העצם גדלה עוד יותר, כי כשחזרתי שיחקתי שני משחקים (ווטפורד ונוריץ') ואז שוב הרגשתי משהו. ואז שוב עברתי ניתוח, והנה אני כאן. אני כבר רוצה לחזור". פוגבה הודה שהוא משתוקק לשוב לשחק אחרי הפגרה: "אני כבר לא זוכר איך זה מרגיש, אני כבר לא יכול לחכות, אני מתגעגע לזה כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully