וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתקרבת ל"הסכם שיכבד את המועדון, כמו במכבי ת"א ובחיפה"

11.4.2020 / 19:02

הסאגה הארוכה בין נאמן הפועל באר שבע לבין השחקנים אמורה להיפתר בפגישה, אחרי סיכום על המתווה שיכלול את שכר חודש יוני. שחקן בקבוצה: "לא לעניין שבמועדון כמו שלנו יהיה פיצוץ"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

הסאגה הארוכה בין נאמן הפועל באר שבע, עו"ד יצחק יונגר, לבין השחקנים אמורה להיפתר מחר (ראשון) בפגישה שצפויה להתקיים בינו לבין נציגות של השחקנים. בפגישה אמור להיחתם סוף סוף המתווה הכולל והמלא לקיצוץ משכורות השחקנים שיכלול בפעם הראשונה את קיצוץ משכורות חודש יוני בהן מחזיקים חלק מהשחקנים ושעליהן קיימת מחלוקת עצומה כבר יותר משבוע.

בעוד שהקיצוץ במשכורות חודשים אפריל ומאי יעמוד על 50 אחוז, כפי שכבר סוכם לפני קרוב לשבועיים, הקיצוץ במשכורות חודש יוני יעמוד על 40 אחוז, דבר שעד כה התנגדו לו השחקנים שמחזיקים בחוזיהם משכורות עבור חודש יוני.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. שלומי גבאי
לא קלים למועדון. שחקני באר שבע/שלומי גבאי

כזכור בערב החג העביר הנאמן יונגר את משכורות חודש מארס עבור 18 ימים בלבד ולא עבור 24 ימים אם ההסכם מול השחקנים היה נכנס לתוקף. יונגר הבהיר לשחקנים כי הוא מעוניין בהסכם ברוח טובה ולא בשליחתם לחל"ת ומכאן שנסללה הדרך לפגישה שכאמור אמורה מחר להתקיים ושלה יהיו שותפים מצד השחקנים גם כאלה שאין ברשותם בחוזה משכורות עבור חודש יוני.

"זה לא לעניין שבמועדון שלנו, יהיה כזה פיצוץ", אמר הערב אחד השחקנים." לטובת כולם צריך שגם בהפועל באר שבע כמו במכבי תל אביב או מכבי חיפה יהיה הסכם מכובד בין השחקנים למועדון. חייבים במועדון שלנו הסכם שיכבד את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully