וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיינה וייט ו"הדרייב הפסיכותי" שלו ממשיכים לשגע את עולם הספורט

נשיא ה-UFC נלחם בכל המכות שהוא מקבל, מסרב להישבר ונאבק כדי להפוך את אירוע הקרבות על האי המסתורי ל"ראשון שחוזר בעולם הספורט"

צילום מסך

דיינה וייט ממשיך לשגע את חובבי ה-UFC. במשך שבועות ארוכים נשיא הארגון התעקש לקיים את אירוע UFC 249 למרות כל הקשיים שבהם נתקל, אחד אחרי השני. מגיפת הקורונה ביטלה את כל אירועי הספורט, כל הליגות בארה"ב ובעולם בוטלו בזו אחר זו - אבל הוא התעקש שהאירוע יתקיים בכל זאת, ללא קהל. אחר כך ברוקלין הודיעה לו שהיא לא מוכנה לארח את ערב הקרבות - אז הוא אמר שהוא ימצא מקום אחר, ופמפם לתקשורת עוד ועוד שמועות (על אי בודד, על שמורה אינדיאנית, ועוד ועוד ספקולציות שעלו).

אחר כך חביב נורמגומדוב הודיע שהוא לא יוכל להגיע לקרב מאחר שרוסיה לא נותנת לו לצאת מהמדינה, אבל וייט הצליח למצוא יריב אחר והציב את ג'יסון גייג'י לקרב המרכזי מול טוני פרגוסון. רוז נמאיונאס הודיעה שהיא לא תתייצב לקרב שלה בגלל שני מקרי מוות במשפחה שלה בגלל הקורונה, אבל וייט לא נשבר והודיע שהאירוע בכל זאת יתקיים. אבל זה הגיעה הבשורה הדרמטית: בשבוע שעבר רשת ESPN הודיעה שהיא מבטלת את האירוע ושכל האירועים מבוטלים עד הודעה חדשה.

וייט, כצפוי, לא נשבר, לא נכנע, ממשיך להתעקש שהאירוע יתקיים על האי המסתורי. הוא טוען ש"אני אומר לכם חברים לא לדאוג, כי 'אי הקרבות' הולך לקרות. כל המבנה מוקם עכשיו, וככל שנתקרב להשלמתו, אבחר את סדר הקרבות ואכין את החבר'ה. אשיט לשם את המתאבקים מוקדם יותר, והם יוכלו להתאמן שם. אני מעריך שתוך חודש יהיה לי את זה".

מבחינתו, ה-UFC "יהיה ענף הספורט הראשון שיחזור" לשידורי טלוויזיה. ולא רק בגלל שיש לו חוזה שמחייב אותו למספר של שידורים טלוויזיוניים בשנה עם ESPN, ולא בגלל שהוא יודע שאם האירוע אכן יתקיים הוא יעורר עניין עצום ויהווה הצלחה גדולה בקופות בפיי-פר-וויו. "הדבר הכי חשוב הוא שיש לו דרייב פסיכותי, שמניע את הארגון הכי מרגש בעולם", אמר עליו ג'ו רוגן, הקומיקאי ומגיש פודקאסט מצליח, פרשן UFC, "אני לא חושב שהארגון הזה יכול להתקדם בלי וייט. אתה חייב להיות איש משוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully