וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי נשאל על איברי המין בחדר ההלבשה בפוטבול, ואמר שאין לו מה להתבייש

הכוכב האגדי שעבר לטמפה ביי התבקש להתייחס לאיבר המין של חברו לניו אינגלנד רוב גרונקובסקי ("הוא מדהים"), והסביר למה אין לו בעיה להתפשט

מתן חדד

המעבר של טום בריידי לטמפה ביי עורר לא מעט עניין בארה"ב, וכעת מתברר שהכוכב בן ה-42 מנסה לנצל את זה מבחינה כלכלית. בריידי והחברה שלו, TEB Capital Management, הגישו בקשה לזכויות על המיתוג "Tompa Bay" (שילוב של טום וטמפה) ו"Tampa Brady" על מנת שיוכל להשתמש בהם על פרטי לבוש. בריידי כזכור חתם לשנתיים תמורת 50 מיליון דולר.

רוב גרונקובסקי טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Rob Carr, GettyImages
עברו ביחד הרבה. בריידי וגרונק/GettyImages, Rob Carr

אגב, על אף הקריירה הארוכה של בריידי, ועל אף שראה לא מעט דברים בחדר ההלבשה של ניו אינגלנד לאורך הקריירה המפוארת שלו בפטריוטס, בשבוע שעבר בריידי סיפר על התנהלותו של חברו לקבוצה, רוב גרונקובסקי, שנהג להתפשט בחדר ההלבשה בנוכחות התקשורת.

"הוא פשוט זרק את המגבת שלו על הכתף, והתהלך לו בטבעיות לאורך חדר ההלבשה לעיני כל העיתונאים. הייתי צוחק שם, כי הוא לא שם ז--. הוא פשוט התהלך לו שם". בריידי אמר את הדברים בשיחה עם הווארד סטרן, שכמובן התעניין באיברי המין של חבריו לקבוצה, והאם הוא באופן אישי לא התבייש להיחשף בעירום. "אתה מתרגל לזה, כולם גברים, כולם נראים אותו דבר", אמר בריידי, אבל כאשר סטרן חזר לעניין ואמר "היום גם למדנו ממך שלגרונקובסקי יש פין יפהפה", בריידי אישר: "כן, זה נכון, יש לו מדהים. הוא בהחלט כל מה שהיית מצפה שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully