וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון לגבי סיום אפשרי של ליגת העל בכדורסל - רק אחרי חול המועד

10.4.2020 / 12:10

במנהלת הליגה עדיין יש רוב לסיום מוקדם של העונה, אך ההחלטה עשויה להדחות כדי לבחון כיצד ליגות אחרות והיורוליג יפעלו

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

מנהלת ליגת העל בכדורסל צפויה לנהל ישיבה מרחוק לאחר חג הפסח על מנת לדון בשאלה האם לסיים את עונת 2019/20, או להמשיך ולהמתין עם ההחלטה תקופה מסוימת. כזכור, לפני כשלושה שבועות החליטו במנהלת על הפסקת פעילות, כשבינתיים כמעט כל השחקנים הזרים בליגת העל הספיקו לחזור לארצות הברית.

רוב חברי הדירקטוריון במנהלת דחפו בתחילה לסיום העונה עוד בחודש מרץ, כפי שעשו ליגות רבות באירופה עד כה, אך ההחלטה נדחתה גם כדי להמנע ממצב משפטי לא פשוט. עם זאת, גם כיום הדעה הרווחת בין חברי הדירקטוריון השונים היא כי אין דרך שבה ליגת העל תוכל לחזור בחודשים הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
עדיין אין החלטות/ברני ארדוב

חלק מחברי הדירקטוריון העריך במהלך חג הפסח כי ייתכן מאוד שיוחלט להמתין זמן נוסף עד לסגירת הליגה, גם כדי לראות את ההתפתחויות השונות בהקלות על המשק הישראלי אחרי סיום החג, וגם כדי לראות איך ליגות נוספות, שעדיין לא הודיעו על סיום העונה, יפעלו. שיקול נוסף היא החלטת היורוליג על המשך העונה, והאם תנהג כמו ליגת האלופות של פיב"א, ותסיים את העונה בסמוך לפתיחת עונת 2020/21, בספטמבר.

במנהלת הליגה העריכו בתקופה האחרונה, כי גם אם יוחלט על החזרת הליגה, יידרש זמן של כחמישה שבועות מהרגע שיוכרז על החזרה לאימונים, עד שיהיה ניתן לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully