וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הישיבה הסוערת: שישה חברי הנהלה של ברצלונה התפטרו

הנשיא ברתומאו קיבל את מבוקשו: אחרי שדרש את עזיבתם של כמה בכירים במועדון כולל סגנו אמילי רוסאוד, הדירקטוריון נותר עם 13 חברים. במכתב שפירסמו, הם המליצו על עריכת בחירות

צילום וידאו: רויטרס

שישה חברי הנהלה של ברצלונה, ביניהם סגן הנשיא אמילי רוסאוד, התפטרו אמש (חמישי) מתפקידם. באמצע השבוע דווח על ישיבת זום סוערת שניהל הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ובה דרש את התפטרותם המיידית של רוסאוד וארבעה חברי הנהלה נוספים. אליהם הצטרפו שניים נוספים וכעת הדירקטוריון של המועדון מונה 13 חברים במקום 19. ברתומאו שהרגיש שחברי ההנהלה פועלים מאחורי גבו, ניקה אורוות לקראת השנה האחרונה שלו בכהונה הנוכחית.

השישה, רוסאוד, אנריקה טומבאס, סילביו אליאס, ז'וספ פונט, מריה טייצ'ידור וג'ורדי קאלסמיליה, פרסמו מכתב רשמי ובו כתבו: "הגענו לנקודה בה אי אפשר לשנות את התנהלות המועדון... אנחנו חייבים להרחיק את עצמנו מהפרשה המכונה 'ברצלונה גייט', שעליה למדנו מהתקשורת... הפעולה האחרונה שלנו כחברי הנהלה בברצלונה היא להמליץ את עריכת בחירות לנשיאות המועדון בהקדם האפשרי".

ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה. GettyImages
המהפכה הושלמה. ברתומאו/GettyImages

הים בברצלונה גועש בחודשים האחרונים בגזרות רבות. ליאונל מסי לא מרוצה מההתנהלות, אריק אבידל מסתכסך עם הארגנטינאי ושחקנים אחרים, כולם מטנפים על כולם ברשתות וכמובן "ברצלונה גייט". "ברתומאו רוצה שהשנה האחרונה לנשיאות שלו תהיה חיובית", כתבו ב"ספורט" לפני כמה ימים, "כדי שזה יקרה, הוא צריך הנהלה מאוחדת, דבר שלא קרה כבר הרבה מאוד זמן בברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully