וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: כריס ג'ונסון חשוד בהזמנת רצח בתשלום ב"מלחמת כנופיות"

עדויות דרמטיות מעלות חשדות שכוכב הפוטבול לשעבר שילם לאדם שירה בשני אנשים, ולאחר מכן קידם אותו והפך אותו למנהיג של ארגון סמים בפלורידה

צילום מסך

כוכב הפוטבול לשעבר כריס ג'ונסון חשוד ששילם לאנשים לבצע פעולת התנקשות, שבמהלכה נהרגו שני אנשים ב-2016. ג'ונסון עדיין לא מואשם, וכמובן מכחיש את הטענות, אבל על פי דיווח ב-TMZ, הרשויות בונות את התשתית הראייתית בתיק, שכולל חומרים מסעירים.

החשד הוא שג'ונסון שילם כסף מזומן לחבר כנופייה - שלכאורה רצח שני אנשים שירו בג'ונסון ובחבר שלו בשנת 2015. ג'ונסון, כזכור, כמעט נהרג בתקרית ירי באורלנדו, כאשר החלו לירות על הג'יפ שבו נסע בשעת לילה מאוחר ב-8 במרץ 2015. ג'ונסון נורה בכתפו, והתאושש לחלוטין בהמשך, אבל מי שנהג ברכב, החבר שלו דריקיוס ג'ונסון, לא שרד את המתקפה ונהרג.

כריס ג'ונסון טנסי טייטאנס. Wesley Hitt, GettyImages
קריירה מרשימה על המגרש. מה היה מחוצה לו? ג'ונסון בפעולה/GettyImages, Wesley Hitt
View this post on Instagram

??????

A post shared by Chris (@chrisjohnsontwo8) on

View this post on Instagram

@ummagee @1_nep MIAMI NIGHTS #TBT

A post shared by Chris (@chrisjohnsontwo8) on

כעת, במסמכים מבית המשפט, הרשויות טוענות ש"יש מודיעין לפיו נראה שמדובר בניסיון רצח שקשור לכנופיות". כמו כן נטען שכמה חודשים לאחר מכן חבר כנופיה בשם דומיניק בולדן ירה והרג שני אנשים - אחד מהם בינואר 2016 והשני ביולי 2016 - שעל פי ההערכות הם אלה שירו על הג'יפ של ג'ונסון.

עוד נטען במסמכים מבית המשפט שבתור פרס על הפעולה של בולדן - כריס ג'ונסון קידם אותו לתפקיד ראש ארגון שעוסק בסחר וייבוא של סמים בפלורידה. על פי המודיעין של המשטרה, ג'ונסון קישר את בולדן עם אדם ש"יוכל לספק לו כמו עצומה של סמים כדי לתפעל את הארגון". בנוסף נטען כי בעקבות הפעולות שנקט בולדן בהתנקשויות שלכאורה הזמים ג'ונסון, "הוא הפך לדמות בולטת ומוערכת, עם מוניטין שהפך אותו למנהיג הארגון".

אחרי ניסיון הירי ב-2015 ג'ונסון העלה תמונה לאינסטגרם עם מה שהתשמע כמסר מאיים ליורים: "יא פוסיז, שמעתי שאתם מחפשים אותי. אז עכשיו יש לנו משהו במשותף!". לאחר מכן הכחיש שזה איום. הוא סירב לשתף פעולה עם המשטרה בחקירת האירוע.

ג'ונסון, כידוע, היה ראנינג בק מצטיין וכוכב גדול בליגת ה-NFL. הוא רשם ב-10 שנות קריירה 9,561 יארד בריצה. הכינוי שלו הוא "CJ2K" אחרי שב-2009 בלבד רשם 2,006 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully