וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס על עונת היורוליג: "יש הרבה תרחישים שאי אפשר לדבר עליהם כרגע"

מאמן מכבי תל אביב התייחס בראיון ביוון למשבר הקורונה ("כולנו נפסיד מבחינה כלכלית") וגם לדני אבדיה: "הוא שחקן NBA, הוא יצליח"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

"מעולם לא חווינו משהו כזה בעבר", הודה יאניס ספרופולוס בראיון שהעניק היום (רביעי) לתקשורת ביוון. גם מאמן מכבי תל אביב לא ממש יודע להתנהל במשבר הקורונה, ובו חוסר הוודאות הוא ששולט. "נמשיך לחכות בסבלנות", אמר, "והמומחים יחליטו מתי אפשר לחכות. ביורוליג מחכים גם לספונסרים, יש הרבה תרחישים שאי אפשר לדבר עליהם כרגע. 50 אחוז מהרווחים של מכבי תל אביב מתבססים על מנויים, ובלי זה נפסיד הרבה מאוד. כולם יושפעו, ולא רק בכדורסל, וכולנו גם נפסיד כלכלית, זה ברור".

על החיים בתל אביב בזמן המשבר אמר: "הכל היה מאוד מבלבל בהתחלה. נשארנו בישראל, כי לא ידענו מה יקרה מבחינה מקצועית. אם היינו עוזבים, היינו צריכים להישאר בבידוד של שבועיים. הילד שלי הולך לבית הספר כאן, אז בחרתי להישאר. היו הרבה סיבות לכך".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. GettyImages
גם לו קשה עם חוסר הוודאות. ספרופולוס/GettyImages

ספרופולוס התייחס גם לעתידו של דני אבדיה ואמר: "דני הוא שחקן NBA, הוא יצליח לבסס את מקומו ברמה הגבוהה. יש לו אופי טוב והוא עובד קשה, נראה איך יילך לו בדראפט".

לשאלה האם יסכים לאמן בעתיד את פנאתינייקוס, שכן הוא ידוע כאיש אולימפיאקוס, השיב מאמן מכבי תל אביב: "אני מכבד את פאו מאוד כמועדון, אבל זה יהיה קשה. זה מבלבל, אני לא בטוח אם זה יהיה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully