וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי טוען: "הרבה שחקני NBA יתקשו לגמור את החודש בלי משכורת"

שחקן העבר האגדי טוען ש"לא מבינים את ההשלכות" של ההשבתה על השחקנים המשניים: "הם רחוקים מלהיות המיליונרים שאתם חושבים שהם"

צילום: רויטרס

צ'ארלס בארקלי טוען: רבים משחקני ה-NBA יסבלו מקשיים כלכליים אם לא יקבלו משכורות במהלך החודשים שהליגה מושבתת עקב התפשטות הקורונה. שחקן העבר האגדי, שמשמש כיום פרשן, אמר ל-ESPN שיש לו חשש אמיתי לגורלם של השחקנים השוליים וה"מושתקים" בליגה, אלו שלא מככבים בכותרות ולא מרוויחים משכורות עתק.

"מה שבאמת מדאיג אותי זה מה הבעלים יחליטו לגבי התשלום לשחקנים. אנחנו פחות או יותר בנקודה שבה הבעלים חייבים להחליט כמה, אם בכלל, הם משלמים לשחקנים שלהם כשאין משחקים. זה הרגע שבו הדברים יתחילו להיות באמת מעניינים", אומר בארקלי.

כדורסלן העבר צ'ארלס בארקלי. AP
השחקנים צריכים לדאוג? בארקלי/AP

"אנחנו תמיד מדברים על השחקנים הבכירים, אבל רוב השחקנים ב-NBA מרוויחים חוזי מינימום. התקנון של הליגה מוטה מאוד לטובת השחקנים עם החוזים הגבוהים, אלה שלא ייפגעו כתוצאה מחודש, חודשיים או שלושה ללא תשלום. הרבה מאוד שחקנים בליגה יתקשו כלכלית אם לא ישלמו להם".

למרות שיש כיום בליגה מודעות רבה יותר לחשיבות של חסכונות עתידיים, ה-NBA התפרסמה גם בזכות הרגלי הבזבוז של שחקניה. אחת הראיות לכך היא האחוז הגבוה של שחקנים שמכריזים על פשיטת רגל זמן קצר אחרי הפרישה - שעמד בשנת 2010 על למעלה מ-30 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully