וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן העבר ראדומיר אנטיץ' מת בגיל 71

6.4.2020 / 21:00

יממה של טרגדיות בכדורגל העולמי: המאמן הסרבי שאימן את ברצלונה, ריאל ואתלטיקו הלך לעולמו בנסיבות שטרם הובררו. אבי נמני ששיחק תחתיו ספד לו: "הוא היה איש יוצא דופן, חכם ורגיש"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של הכדורגלנים

יממה של טרגדיות בכדורגל העולמי. שעות ספורות אחרי שאמו של פפ גווארדיולה מתה מקורונה, אתלטיקו מדריד מודיעה הערב (ראשון) שמאמן העבר ראדומיר אנטיץ' הלך לעולמו בנסיבות שטרם הובררו, כשהוא בן 71 בלבד.

אנטיץ' הסרבי ששיחק בפרטיזן בלגרד, פנרבחצ'ה, סראגוסה ולוטון טאון, העביר את מרבית קריירת האימון שלו בספרד, בה זכה להצלחה רבה. תחילה הוא אימן את האקסית סראגוסה, אולם התקדם בסולם הדרגות של הכדורגל הספרדי, הצעיד את אתלטיקו מדריד לדאבל, והפך לאחד הבודדים שאימנו גם את ברצלונה (ב-2003) וגם את ריאל מדריד (1991-92). לאחר מכן הגשים חלום ילדות ואימן את נבחרת סרביה עד שנת 2010, וסיים את הקריירה העשירה בשנדונג וחביי מהליגה הסינית.

מאמן העבר ראדומיר אנטיץ'. AP
מהיחידים שאימנו גם את ריאל וגם את ברצלונה. אנטיץ'/AP

אבי נמני ששיחק תחת אנטיץ' באתלטיקו מדריד במשך תקופה קצרה בשנת 1998 שמע בעצב את הבשורה על מותו של אנטיץ' ואמר: "הוא היה איש יוצא דופן. אדם חכם מאוד ורגיש מצד אחד, אבל מצד שני גם מאוד קשוח".

נשיא אתלטיקו אנריקה סרסו ספד: "זהו יום עצוב לכל ענף הכדורגל. ראדומיר היה אחד הארכיטקטים של דור הזהב של אתלטיקו. האליפות והגביע שזכינו תחת שרביטו יישארו נצורים בזכרונותינו לנצח".

גם מנכ"ל הקולצ'ונרוס התייחס למוות המצער ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "עם לכתו של ראדומיר, הלך גם חלק מהלב של המועדון. הוא היה אדם נפלא ומאמן אדיר, הוא תמיד יהיה חלק מההיסטוריה של אתלטיקו מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully