וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה איגודלה נכנס כשותף באפליקציית "זום" - לפני התפשטות הקורונה

אלוף גם מחוץ לפרקט: הפורוורד השקיע מאות אלפי דולרים בישומון ועידות הווידאו שהפך לסמל התקופה. מאז ערך החברה שילש את עצמו: "זו ההחלטה העסקית החכמה בחיי"

צילום: רויטרס

ככדורסלן, התפרסם אנדרה איגודלה לא מעט בזכות הבנת משחק וקריאת מצבים בשני צידי המגרש. אבל מסתבר שהחושים המחודדים משרתים אותו היטב גם בעולם העסקי: חודשים ספורים לפני משבר הקורונה, פורוורד מיאמי השקיע מאות אלפי דולרים באפליקציית ועידות הוידאו "זום", שהפכה לאחד מסמלי התקופה ונמצאת בצמיחה עצומה מאז שהנגיף התפשט ברחבי העולם.

איגודלה בן ה-36, שהשקיע בלמעלה מ-40 חברות סטארט אפ ועסקים בשנים האחרונות, התחיל להתעניין ביישומון עוד כשהיה בשלבי פיתוח. בחודשים האחרונים הוא השתכנע סופית שהוא נמצא בדרך למעלה, וכנראה שידע למה: מאז הפכה הקורונה למגיפה בקנה מידה עולמי, מניית "זום" נסקה ביותר מ-100 אחוז, וערכה בבורסה שילש את עצמו.

אנדרה איגודלה, מיאמי היט. AP
מבריק לא רק על הפרקט. אנדרה איגודלה/AP

"אני חושב שזו ההשקעה הכי טובה והכי חכמה שעשיתי בחיי. החבר'ה שם "זום" הולכים לעשות את זה בגדול", ניבא בפברואר האחרון.

איגודלה נחשב לאחד השחקנים החכמים והאינטליגנטיים ב-NBA, גם על הפרקט וגם מחוצה לו. הוא נחשב לאיש אשכולות, ומלבד היותו כדורסלן משגשג שזכה בשלוש אליפויות הוא פרסם בשנה האחרונה גם ספר אוטוביוגרפי שזכה להצלחה. את מרבית ההשקעות הפיננסיות עשה בזמן ששיחק בגולדן סטייט, תקופה בה זכה ללמוד מקרוב על שלל חברות בעמק הסיליקון. בפברואר 2020 הועבר איגודלה בטרייד למיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully