וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד הכדורסל לא צפויים לבטל את העונה בליגות הנוער והילדים

6.4.2020 / 14:43

באיגוד יודעים כי מהלך של סיום העונה עלול להוביל לקריסת מערכות אצל חלק מהקבוצות. חבר הנהלה: "זה חלק גדול מההכנסות שלנו". לגבי הליגות הנמוכות ההחלטה צפויה להידחות למועד מאוחר יותר

כדור כדורסל. ברני ארדוב
"מכת מוות לקבוצות רבות"/ברני ארדוב

ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל מלפני קצת יותר משבועיים קבעה כי עתיד הליגות הנמוכות בכדורסל הישראלי וכן ליגות הנוער והילדים יקבע לאחר חג הפסח, אך העובדה כי לא ניתן נכון לעכשיו כל אישור לחזור לאימונים, מציב את התאריך הזה כלא ריאלי.

בכל הנוגע לליגות הנוער והילדים בישראל מסתמנת החלטה כי העונה תגיע לסיומה בכל מקרה, גם אם היא תחודש רק בקיץ הקרוב. באיגוד יודעים כי משמעות ביטול העונה בליגות הנוער והילדים עשויה להיות מכת מוות לאותן קבוצות, שכן חלק משמעותי מהתקציב שלהם מורכב מהכנסות ממחלקות הנוער.

"אין אפשרות לשחק עכשיו בליגות האלה, זה נכון, אבל מצד שני אם נאלץ לסגור את העונה במחלקות הנוער, לא בטוח שנוכל לשחק בליגות האלה גם בעתיד", אמר אחד מחברי הנהלת האיגוד שמחזיק מספר רב של קבוצות צעירים, "התקציב שלנו ושל קבוצות רבות בנוי על הכנסות ממחלקת הנוער. סיום עונה מוקדם, משמעותו איבוד הכנסה שייתכן שלא נוכל להתאושש ממנו. באיגוד יודעים את זה, והעונה תגיע לסיומה, גם אם תסתיים בתאריך מאוחר מאוד".

בכל הנוגע לליגות הנמוכות, מהליגה הארצית ומטה, מסתמנת החלטה כי הכרעה לגבי המשך קיום העונה יעלה לדיון רק בתאריך מאוחר יותר, שכן גם בליגות הללו אין שחקנים זרים וניתן להחזיר את הליגה לפעילות תוך זמן קצר יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully