וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "מושך אותי לחזור לברצלונה, אולי זה משהו שאמור לקרות"

הכוכב שיחגוג 40 הקיץ לא מצליח להשלים את תהליך השיקום שלו בשל המצב, ומודה שהוא שוקל לוותר על ה-NBA ולחזור לעונת פרישה בקבוצת נעוריו: "יש לה משמעות רבה עבורי"

צילום: רויטרס

פאו גאסול עדיין לא ויתר על קריירת ה-NBA שלו, אך הלילה (בין ראשון לשני) הכוכב המזדקן, שיחגוג את יום הולדתו ה-40 בעוד שלושה חודשים, הודה בפודקאסט של זאק לואו שהוא שוקל לחזור לאירופה ולחבור לקבוצת הכוכבים של ברצלונה, בין היתר בשל מגיפת הקורונה שמעכבת את תהליך השיקום שלו.

גאסול, שלא שיחק מאז שנותח ברגלו במאי שעבר, ושוחרר מפורטלנד בנובמבר האחרון מבלי ששיחק אף משחק במדי הבלייזרס, סיפר: "חזרה לברצלונה בהחלט מושכת אותי ומעניינת אותי, זה משהו שחזרתי ואמרתי אותו מאז שעזבתי לטובת ה-NBA. תמיד הנחתי שככל שאשאר יותר זמן ב-NBA יהיה לי קשה יותר לחזור, אבל זה אפשרי".

"גם אחי מארק דיבר בעבר על החלום שלו לחזור לשנת פרישה במדי ג'ירונה, במדיה הוא שיחק לפני שהגיע לארצות הברית", הוא המשיך. "יש לקבוצה הזו משמעות רבה בשבילו, כמו שלברצלונה יש בשבילי. נראה אם זה יסתדר, אולי זה משהו שאמור להיות, ואולי לא. אני מודה שזה מושך אותי, אבל כרגע אני עדיין שואף לשחק בליגה הטובה בעולם עם השחקנים הטובים בעולם".

שחקני נבחרת ספרד, פאו גאסול, ניקולה מירוטיץ'. רויטרס
יאחדו כוחות בברצלונה? גאסול עם מירוטיץ'/רויטרס

גאסול התייחס גם לדחיית אולימפיאדת טוקיו ל-2021, מה שיקשה עליו עוד יותר לייצג את ספרד בעוד טורניר אולימפי: "אני אנסה להיות בטוקיו, אבל קודם לכן אתרכז בדברים שבשליטתי, שזה תהליך השיקום שלי. כרגע הכל תלוי באוויר, ובמצב הנוכחי בגלל מגיפת הקורונה אין לי גישה למתקנים רפואיים, אז אני עושה רק מה שאני יכול, נשאר חיובי ומנסה להתחזק ולהיות מוכן ליום בו אוכל לחזור לשיקום".

  • עוד באותו נושא:
  • פאו גאסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully