וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UFC: דיינה ווייט עדכן שהקרב של חביב נורמגומדוב בוטל, אבל האירוע יתקיים בכל זאת

למרות הדיווחים על הסכם עם פוטין: חביב נורמגומדוב נשאר ברוסיה ולא יוכל להילחם על החגורה. האירוע צפוי להתקיים בארה"ב ב-18 באפריל, מי יפגוש את טוני פרגוסון?

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בשורה מאכזבת לחובבי ה-UFC, עם נחמה קטנה: נשיא הארגון דיינה ווייט אישר שחביב נורמגומדוב לא יפגוש את טוני פרגוסון לקרב הגדול על תואר אלוף העולם ב-UFC 249 שאמור להתקיים ב-18 באפריל. הלוחם הרוסי חזר למולדתו, ולא יוכל לעזוב בגלל הסגר במדינה בעקבות מגיפת הקורונה.

הלילה ווייט הגיב על ציוץ שטען שהוא הגיע להסכמה עם ולדימיר פוטין על הסדר שבמסגרתו נומגומדוב יוכל לנסוע לארצות הברית על מנת לקיים את הקרב מול פרגוסון. "פשוט לא נכון!", הגיב ווייט לדיווח השקרי, "הערב יתקיים, אבל חביב בחוץ. אודיע על הרכב הקרבות המלא מחר".

דיינה וייט נשיא התאחדות קרבות הלחימה UFC. Jeff Chiu, AP
מחכים לעדכונים. ווייט/AP, Jeff Chiu

על פי דיווחים ב-ESPN, "האירוע יתקיים בחוף המערבי בארה"ב", כמובן ללא קהל, כשנראה שהיריב של פרגוסון יהיה ג'סטין גייג'י. "לא משנה מי זה יהיה, אנחנו רוצים לקיים את הערב הזה", אמר פרגוסון, "אם נוכל לתרום את חלקנו הקטן ולהיות חלק מזה, אני בעניין".

האירוע אמור היה להתקיים בברוקלין, כזכור, אבל המדינה אסרה על קיום אירועי ספורט. לאחרונה ווייט הגיב לביקורת על קיום האירוע, שעלול לסכן את הספורטאים: "לא אכפת לי מה אתם אומרים".

  • עוד באותו נושא:
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully