וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקטאר החליטו: "גם אם יגיע רוח, שלג או סופה - אמבפה יישאר בפריס סן ז'רמן"

"ל'אקיפ" טוען שהאלופה הצרפתית צפויה להשאיר את אמבפה וניימאר, בברצלונה לא מוותרים. וגם: ראקיטיץ' בדרך החוצה, עוד דיוחים על קיין ופוגבה לריאל

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול דורטמונד

"ל'אקיפ" מפרסם שבעקבות משבר הקורונה פריס סן ז'רמן צפויה להשאיר הקיץ את שני כוכביה - ניימאר וקיליאן אמבפה. "הטיסות מבוטלות", קראה הכותרת בעיתון הצרפתי, שאכזבה מעט את הגדולות בספרד, כאשר ברצלונה מעוניינת להחזיר את ניימאר וריאל מדריד לרכוש את אמבפה. על פי הדיווח, "אמיר קטאר תמים בן חמאם אל תאני הטיל וטו על שחרור השניים".

עם זאת, בברצלונה לא מוותרים. ב"ל'אקיפ" נכתב ש"המשבר צפוי להשאיר את אמבפה, וככל הנראה גם את ניימאר", ונותר פתח לשחרורו של הברזילאי לקבוצתו לשעבר. עם זאת, בצרפת מעריכים שלאור המצב הכלכלי, לברצלונה לא יהיה את הכסף לשלם עבור הברזילאי. ב"ספורט" הקטלאני טוענים: "בפריס מבטלים את האפשרות שאמבפה יעזוב, אבל לא על ניימאר. הצרפתים יקבלו את ההצעה של ברצלונה אם תהיה מספקת".

מנגד, בכל הנוגע לאמבפה - הצרפתים יתעקשו להשאיר את הכוכב המקומי, ללא קשר לסכום שתציע ריאל. "בין אם יגיע רוח, שלג או סופה - אמבפה יישאר בפריס סן ז'רמן", אמר מקור קטארי לעיתון הצרפתי.

ל'אקיפ הצרפתי טוען כי ניימאר, אמבפה, לא יעזבו הקיץ את פריס סן ז'רמן. מתוך "ל'אקיפ" הצרפתי, צילום מסך
"הטיסות מבוטלות". בפריס מאמינים שהצמד יישאר/צילום מסך, מתוך "ל'אקיפ" הצרפתי

עוד בברצלונה: "ספורט" טוען כי איוון ראקיטיץ' כבר התבשר שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. הקרואטי קיבל שלוש הצעות מאיטליה, אבל הוא מעוניין לחזור לקבוצתו הקודמת סביליה.

ב"אס" טוענים ש"פול פוגבה ממשיך להתקרב לריאל מדריד", ושבקרבת השחקן ממשיכים לשלוח רמזים לברנבאו שהשחקן מעדיף לשחק בריאל בעונה הבאה. פוגבה, שעדיין תחת חוזה תחת מנצ'סטר יונייטד ומעוניין לעזוב, גם מחוזר על ידי יובנטוס, אבל מעדיף לעבור לבלאנקוס, כשסוכנו "רוצה להנחית שחקן על בברנבאו", כך מדווח. אגב, "ספורט" הקטלאני מדווח שריאל תלך הקיץ בעיקר על הארי קיין, חלוץ טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully