וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי מכבי תל אביב עזרו לחלק חבילות מזון, דני אבדיה: "העולם במצב חירום"

5.4.2020 / 18:07

הצהובים השתתפו במבצע חלוקה של 555 חבילות מזון לבני הגיל השלישי ולניצולי שואה, הכדורסלן שזה עתה התגייס: "להיות במכבי זה לא רק לשחק כדורסל"

בזמן הפגרה שכפה משבר הקורונה ולקראת חג הפסח, אנשי מכבי תל אביב יצאו ביחד עם רשת הדיור המוגן "מגדלי הים התיכון" למבצע של חלוקה של 555 חבילות מזון לבני הגיל השלישי ולניצולי שואה. היוזמה התבצעה בשיתוף עמותת "עזרה מגד" ומתנדביה.

"אני חושב שזה מפעל גדול שערב חג הפסח דואגים למשפחות נזקקות וניצולי שואה", אמר יו"ר המועדון שמעון מזרחי. "תודה לשותפים העסקיים שלנו 'מגדלי הים התיכון' שנרתמו לעניין ולעובדי המועדון שהגיעו לארוז את המוצרים ולחלק אותם. חג שמח ובריאות מלאה לכולם".

שמעון מזרחי, דורון ג'מצ'י אנשי מכבי תל אביב כדורסל בחלוקת מזון. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
שמעון מזרחי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

"היה לי חשוב מאוד לבוא לפה היום, כל העולם נמצא במצב חירום וזו זכות", אמר דני אבדיה, שהתגייס בשבוע האחרון וביום שישי הגיע למסור מארזים לחג. "להיות במכבי תל אביב זה לא רק לשחק כדורסל, זה גם להיות מעורב בקהילה ולהפגין אכפתיות. זה לנצח במגרש ומחוץ למגרש".

דורון ארנון, מנכ"ל דיור מוגן "מגדלי הים התיכון", סיפר: "מעבר לעובדה שבימים אלה אנחנו דואגים לדיירים שלנו, אנחנו מאוד מאמינים בנושא של ערבות הדדית. זה מה שיציל אותנו מהמצב הזה, בנוסף לסגר ולבידוד. אנחנו בסופו של דבר רוצים לעזור ולהגיע למי שצריך את העזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully