וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אופ"א קבע דדליין: "העונה חייבת להסתיים ב-3 באוגוסט"

אלכסנדר צ'פרין מאשר שאכן קיימת אפשרות שליגת האלופות והליגה האירופית יוכרעו בפלייאוף, מספר שיש מספר תרחישים ומודה: אנחנו תלויים בממשלות. וגם: בלגיה מתעקשת שתצליח לשכנע את אופ"א

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין מאשר שאכן קיימת אפשרות שליגת האלופות והליגה האירופית יוכרעו בפלייאוף, מודה שבהחלט ייתכן שהכדורגל לא יחזור העונה, אבל טוען שבכל מקרה המפעלים האירופיים שבאחריות המפעל חייבים להסתיים עד ה-3 באוגוסט. הכדורגל העולמי מושבת כבר שבועות ארוכים בגלל מגיפת הקורונה, וכלל לא ברור מתי - ואם בכלל - הכדורגל יחזור והליגות יוכלו להשלים את העונה.

עם זאת, כעת ברור שיש תאריך יעד. "זה חייב להיגמר עד ה-3 באוגוסט, גם ליגת האלופות וגם הליגה האירופית", מבהיר נשיא אופ"א, "אנחנו נמצאים במצב יוצא דופן, כך שאנחנו גמישים מאוד בתאריכים ובשעות פתיחה. אם המשבר יוקל מוקדם יותר, אז נוכל להתחיל מוקדם יותר".

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. רויטרס
ימים לא קלים. צ'פרין/רויטרס

לאחרונה היו מספר דיווחים לפיהם המפעלים האירופיים יוכרעו בסדרה של משחקי נוקאאוט מורכזים - בין אם מדובר בפיינל פול או בפיינל-8. "נוכל לשחק בשיטה הנוכחית, או שיהיה משחק אחד מכריע על מגרש ניטרלי", הוא אומר, "הטעות הכי גדולה שאנחנו יכולים לעשות עכשיו היא לשחק בדרך שתסכן את בריאות השחקנים, האוהדים או השופטים. עם זאת, אם נהיה בתנאים בטוחים, אני לא רואה בעיות".

לדבריו, יש סיכוי גבוה שהמשחקים לפחות בהתחלה ייערכו ללא קהל. עוד הבהיר ש"יש לנו תוכניות שונות להתתחיל מחדש את ליגת האלופות במאי או ביוני או ביולי או אם לא לא נחזור לשחק. אם הרשויות לא יאפשרו לנו, לא נוכל לחזור לשחק. אנחנו תלויים בממשלות".

עוד באופ"א: ראשי הכדורגל בבלגיה הודיעו שקבעו פגישה עם ראשי אופ"א על מנת לנסות לשכנע אותם בצדקת המהלך שלהם להכריז על סיום הליגה. אופ"א הודיעה שאם בלגיה תקבל את ההחלטה הזו, הקבוצות שלה יושעו מכל המפעלים האירופיים לעונה הבאה, כשאופ"א מתעקשת שזו "חשיבות עליונה" שהעונות יסתיימו יוכרעו על הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully