וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה משבחת את רן קדוש וקוראת לשחקניה: "תפנימו את המסר"

3.4.2020 / 20:17

השוער קרא לשחקנים לצאת לחל"ת כאקט של ערבות הדדית ונזרק מהווטסאפ הקבוצתי, הקבוצה הגיבה: "אצילות נפש, קחו ממנו דוגמא"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הזום של מכבי תל אביב

פרשיית רן קדוש מסעירה את הפועל חיפה. השוער פרסם היום (שישי) פוסט פייסבוק בו קרא לשחקנים לצאת לחל"ת כאקט של סולידריות עם מאות אלפי מחוסרי העבודה בישראל, וזכה לתגובות רבות. חלקן היו מפרגנות, אבל חלקן היו שליליות ביותר: שחקני הקבוצה הטיחו בו קללות ונאצות בווטסאפ הקבוצתי, ובסופו של דבר הוציאו אותו מהקבוצה. הכעס של השחקנים לא נבע רק מהפוסט של קדוש אלא גם מכך שחתם על טופס חל"ת והעביר אותו לבעלים יואב כץ בניגוד לעמדת חבריו.

בשעות הערב פרסמה הקבוצה בעמוד הפייסבוק פוסט תמיכה בשוער. "רן קדוש הוא ספורטאי ואישיות מהשורה הראשונה והפוסט שפרסם, כמו גם חתימתו על הסכם חל"ת מרצון, מעידים על אצילות נפש והפנמה של המצב הגלובלי בכלל ובישראל בפרט.

"רן קדוש הפך לפורץ דרך בכדורגל הישראלי בכך שהעלה על סדר היום ערכים כמו ערבות הדדית וסולידריות בצורה חד משמעית, כפי שאף כדורגלן ישראלי לא עשה עד כה, ולא בכדי זכה לאלפי תגובות התמיכה על הפוסט האמיץ. אפשר לצפות ששחקנים נוספים יפנימו את המסר ויקחו ממנו דוגמא".

רן קדוש שוער הפועל חיפה עם גילי ורמוט, חן דילמוני, אלי אלבז, גילי ורמוט. אדריאן הרבשטיין
בהתנגשות עם השחקנים. רן קדוש, במרכז/אדריאן הרבשטיין

הפוסט המלא של קדוש

"הסגר והבידוד שנכפו עלינו עם מגיפת הקורונה העולמית נתנו לי המון זמן לחשוב, להיזכר בעצם כמה אנחנו ברי מזל במקצוע בו בחרנו לעסוק. מקצוע שהוא גם מקור הכנסה נהדר ללא מעט אנשים, אך הרבה מעבר לכך זהו מקצוע שמשפיע, נותן השראה ותקווה להרבה הרבה יותר".

"דווקא בימים כאלה בהם המשק נכנס לטלטלה כל כך גדולה, מאות אלפי משפחות בחוסר ודאות כלכלית, לא יודעים מאיפה להביא כסף לחג הפסח ועוד יותר מזה, לא יודעים אם בכלל תהיה להם הכנסה כשנתחיל לחזור לשגרה.

"המאבק הזה שלנו שחקני הכדורגל להבטחת השכר והזכויות שלנו בימים כתיקונם הגיוני ולגיטימי, אך אנו לא במצב רגיל ואני חושב שבהנחה שנחזור לשחק מתישהו בחודשים הקרובים, המעט שאנחנו יכולים לעשות הוא להראות סולידריות עם מאות אלפי האוהדים שיושבים עכשיו בבתים, לצאת לחל"ת כמו כולם כאקט של ערבות הדדית והבנה שזו התרומה הקטנה שלנו במאבק הזה ולתת את האפשרות לבעלי הקבוצות שמשקיעים סכומים לא מבוטלים בכל עונה, להישאר עם הראש מעל המים במצב הנוכחי בתקווה לימים טובים יותר בקרוב.

"בינתיים תשמרו על עצמכם והקרובים לכם, תשתדלו להנות מהמשפחתית ותישארו בבית קשובים להוראות משרד הבריאות בכדי שנתגבר על המשבר הזה ונצא בריאים ומחוזקים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully