וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קדוש קרא לשחקנים לצאת לחל"ת - ונזרק מקבוצת הווטסאפ של הפועל חיפה

השוער קרא בפייסבוק לאקט של ערבות הדדית: "עכשיו זה הזמן להראות סולידריות למאות אלפים שיושבים בבית". חבריו הגיבו בכעס

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

שוער הפועל חיפה קרא לחבריו לקבוצה לצאת לחל"ת באקט של סולידריות, ספג קללות ונאצות בקבוצת הווטסאפ של השחקנים - ובסופו של דבר נזרק ממנה. השוער פרסם פוסט פייסבוק ברקע המאבק של שחקני הפועל חיפה וההחלטה של יואב כץ להעביר את ניהול המועדון לנאמן, עו"ד אלעד מאירי, וטען ש"המעט שאנחנו יכולים לעשות זה לצאת עכשיו לחל"ת".

"הסגר והבידוד שנכפו עלינו עם מגיפת הקורונה העולמית נתנו לי המון זמן לחשוב, להיזכר בעצם כמה אנחנו ברי מזל במקצוע בו בחרנו לעסוק", כתב. "מקצוע שהוא גם מקור הכנסה נהדר ללא מעט אנשים, אך הרבה מעבר לכך זהו מקצוע שמשפיע, נותן השראה ותקווה להרבה הרבה יותר".

רן קדוש שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
במסלול התנגשות עם החברים. קדוש/אדריאן הרבשטיין

קדוש המשיך: "דווקא בימים כאלה בהם המשק נכנס לטלטלה כל כך גדולה, מאות אלפי משפחות בחוסר ודאות כלכלית, לא יודעים מאיפה להביא כסף לחג הפסח ועוד יותר מזה, לא יודעים אם בכלל תהיה להם הכנסה כשנתחיל לחזור לשגרה.

"המאבק הזה שלנו שחקני הכדורגל להבטחת השכר והזכויות שלנו בימים כתיקונם הגיוני ולגיטימי, אך אנו לא במצב רגיל ואני חושב שבהנחה שנחזור לשחק מתישהו בחודשים הקרובים, המעט שאנחנו יכולים לעשות הוא להראות סולידריות עם מאות אלפי האוהדים שיושבים עכשיו בבתים, לצאת לחל"ת כמו כולם כאקט של ערבות הדדית והבנה שזו התרומה הקטנה שלנו במאבק הזה ולתת את האפשרות לבעלי הקבוצות שמשקיעים סכומים לא מבוטלים בכל עונה, להישאר עם הראש מעל המים במצב הנוכחי בתקווה לימים טובים יותר בקרוב.

"בינתיים תשמרו על עצמכם והקרובים לכם, תשתדלו להנות מהמשפחתית ותישארו בבית קשובים להוראות משרד הבריאות בכדי שנתגבר על המשבר הזה ונצא בריאים ומחוזקים ממנו".

חבריו לקבוצה לא אהבו את הדברים, הוציאו אותו במהירות מקבוצת הווטסאפ, ומעניין יהיה לראות כיצד ההתנגשות תסתיים.

(עדכון ראשון: 14:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully