וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריי תומפקינס החלים, רודי פרננדס: "רציתי לשחק בעוד אולימפיאדה"

האמריקאי של ריאל מדריד החלים מקורונה. הגארד הוותיק עדיין חולם על זהב אולימפי: "מקווה שלא תהיה דחייה נוספת ואוכל לשחק"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

טריי תומפקינס שאובחן כחולה בנגיף הקורונה לפני כשלושה שבועות, החלים מהמחלה. חברו לריאל מדריד, רודי פרננדס, התראיין וסיפר על הפורוורד-סנטר האמריקאי: "טריי מרגיש טוב, כולם בקבוצה בריאים".

בריאל מדריד, כמו בכל העולם, ממתינים להתפתחויות. הבלאנקוס מחכים לחדשות ממנהלת הליגה הספרדית ומראשי היורוליג והגארד הוותיק, שיחגוג מחר (שבת) את יום הולדתו ה-35, אמר: "יהיה מאוד מוזר לשחק ביולי. אנחנו ממתינים להחלטות כדי לדעת איך להתכונן.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"לא חושב על פרישה, אבל הרגע הזה מתקרב". פרננדס/GettyImages

פרננדס זכה בשתי אליפויות עולם ושלוש אליפויות אירופה עם נבחרת ספרד. זהב אולימפי לעומת זאת, עדיין אין לו. ב-2008 ו-2012 היה חלק מנבחרות ספרד שהפסידו לארה"ב בגמר וב-2016 הסתפק בארד. "מאוד רציתי לשחק בעוד אולימפיאדה, אבל אולי אחמיץ את טוקיו בגלל הדחייה", אמר, "אני מאוד מקווה שהמשחקים אכן יתקיימו בקיץ 2021 ולא תהיה דחייה נוספת, ושאז אולי אשחק ונזכה בזהב".

הגארד הוותיק, שנאבק בשנים האחרונות בלא מעט פציעות - בעיקר בגב - הוסיף: "אני לא חושב על פרישה, אבל לצערי הרגע הזה מתקרב. אני מנסה להישאר בכושר, אבל אם יהיה צורך בכך - אקח צעד אחורה כדי לתת את הבמה לשחקנים הצעירים שצריכים להחליף אותי בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully