וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס גרם לסערה: "אולי אתה, ששיחקת בסין, יכול לחיות בלי שכר"

כדורגלנים רבים בארגנטינה יצאו נגד החלוץ: "הרווחת מיליונים בסין ואירופה. כשצריך להניף את דגל העם, אתה פתאום גאון"

חשבון הטוויטר של בוקה ג'וניורס

קרלוס טבס אולי צייר את עצמו כגיבור עממי כשאמר בריאיון בארגנטינה ש"כדורגלנים יכולים להרשות לעצמם לחיות בלי לקבל שכר חצי שנה, אפילו שנה". אבל הדברים שלו - בעיקר בגלל שהוא כדורגלן מפורסם שרבים מקשיבים לו - הרתיחו לא פעם שחקנים אחרים. נגיף הקורונה פגע כמובן גם בליגות בדרום אמריקה והותיר כדורגלנים רבים מודאגים בנוגע לעתידם הכלכלי.

הראשון לצאת נגד טבס היה לואיס סאלמרון. בגיל 38 החלוץ הוותיק עדיין משחק כדורגל. לאורך השנים שיחק בעיקר בקבוצות צנועות בדרום אמריקה ואתמול הוא התנגח בטבס: "כשצריך להניף את דגל העממיות, כולם פתאום הופכים לגאונים ברשתות החברתיות ובראיונות. לא כל שחקני הכדורגל יכולים לחיות שישה חודשים בלי לקבל שכר, יש כאלה שחיים מהיד לפה".

הציוץ של סאלמרון הפך אותו למרואיין מבוקש בארגנטינה והוא הסביר: "לא התעצבנתי על מה שטבס אמר, פשוט הייתי בהלם. הוא כדורגלן שכולם מקשיבים לו ואני מתאר לעצמי שהוא התכוון לכך שהכדורגלנים מהטופ יכולים לשחק שנה בלי לקבל שכר".

קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס חוגג. AP
"טבס שכח שלא כולם נמצאים בסירה שלו"/AP

החלוץ דניאל נקולמן, שמשחק היום בדפורטיבו קואנקה מאקוודור ולאורך הקריירה בעיקר לבש את מדיהן של קבוצות בינוניות בארגנטינה, קולומביה, צ'ילה ומדינות נוספות בדרום ומרכז אמריקה, צייץ: "אתה יכול להעביר שנה בלי לקבל שכר. אתה ששיחקת בבוקה ג'וניורס, קורינתיאנס, ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס. אתה, שהרווחת מיליוני דולרים בסין".

אמיליאנו מנדס מארסנל: "מה שטבס אמר זה שקר. כשאתה מדבר אתה צריך לגלות אחריות. טבס צריך לדעת שלא כולם נמצאים באותה סירה כמוהו".

חברו של מנדס לארסנל, השוער מקסי גליארדו, המשיך: "אני מזדהה יותר עם השחקנים מהליגות הנמוכות מאשר עם טבס. מדובר בחבר'ה שמרוויחים כמו עובד שכיר ממוצע. ל-70-80 אחוז משחקני הכדורגל לא יהיה ממה לחיות אם הם לא יקבלו שכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully