וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של קבאני: "נאפולי לא יצרה קשר, יש אופציות רבות בדרום אמריקה"

האורוגוואי של פריס סן ז'רמן יהפוך לשחקן חופשי בקיץ, באיטליה נטען כי נאפולי רוצה להחזירו ואחיו המשמש כסוכנו הבהיר שלא רק בוקה בעקבותיו: "גם פלמנגו, פלמייראס ואינטרנסיונל הביעו עניין"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

בוקה ג'וניורס מתכננת מהלך גדול להבאת אדינסון קבאני בקיץ ובמועדון הפאר הארגנטינאי כבר הצהירו שהחלוץ עצמו "רוצה להצטרף", אבל על פי סוכנו ואחיו למחצה וולטר גוליילמונה, הכול פתוח לקראת העונה הבאה.

הבוקר (חמישי) נטען בתקשורת האיטלקית כי נאפולי מעוניינת להחזיר את קבאני בן ה-33, אותו מכרה לפריס סן ז'רמן ב-2013 תמורת 64 מיליון יורו. ב"טוטוספורט" דווח כי הנשיא אאורליו דה לאורנטיס מוכן להציע לאורוגוואי שהופך לשחקן חופשי בסוף חודש יוני, חוזה לשלוש שנים עם שכר שנתי של 7 מיליון יורו ועוד 7 מיליון יורו כמענק חתימה.

חלוץ נאפולי אדינסון קבאני. רויטרס
יחזור למדי התכלת? אדינסון קבאני ב-2013/רויטרס

האח/סוכן הגיב על כך ואמר בראיון ל"קאלצ'ו נאפולי": "בקיץ הכול יכול לקרות כי יש מועדונים רבים שמעוניינים באדינסון. נאפולי? עד עכשיו לא היה כל קשר איתם. לגבי דרום אמריקה, יש הרבה אפשרויות. פלמנגו, פלמייראס ואינטרנסיונל מברזיל הביעו עניין, ובארגנטינה יש את בוקה".

קבאני, שהבקיע 104 שערים בכל המסגרות בשלוש עונותיו בנאפולי, הפך בפ.ס.ז' למלך שערי המועדון עם 200 גולים ב-300 משחקים בכל המסגרות. הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים בקבוצה בעידן הקטארי, כשהיה שותף לזכייה ב-18 תארים בצרפת, כולל חמש אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully